• Rat

Bröstförstoring 7

Nu blev det rätt

• Svar på tråden Bröstförstoring 7
  • basilikan

Okej...hum hum, bara att hoppas på att man har rätt förutsättningar då. Har iofs svårt att tro att jag skulle bli en push up-galning även med större bröst, så det ska väl gå bra ändå hoppas jag :) Får väl helt enkelt ta och fråga på klininken vad deras erfarenhet är. Tack för svaren!

• Rat

En fråga till alla som haft era implantat ett tag;
    vad tror ni om att vara utan BH ibland? Tror ni de "ramlar ner" snabbt då? har ju inte haft några bröst att tala om innan. Jag tycker det känns SÅ mycket skönare utan. Min värk i högra bröstet blir också mindre utan BH.
    En annan (mycket dum) fråga;
    Hur mycket ökar man i vikt i kg om man har imlantat på 245g. Blir det verkligen bara ett halvt kilo? Fick panik när jag ställde mig på vågen i morse. Jag som alltid vägt 49-50

• pickolina

Rat
    Jag gissar på att man ökar lite mer men inte mycket.. Det pga att kroppen själv "packar" in implantatet och det kan kanske göra att det väger lite mer... Men det är nog ganska så marginellt. Det är dock vanligt att man går upp lite mer än bara själva implantatets vikt, detta pga att kroppen anpassar sig för att bära upp de nya, större och tyngre brösten...

Gällande häng så beror det på... Vissa går ju alltid utan bh och får inget häng alls... Medan andra märker stor skillnad... Det var en av de saker som jag blev missnöjd med, att brösten började hänga lite...fick ju panik inför framtiden... "Mamma till tre" som var här för länge sedan op ju om sig pga att hon fått så mycket häng... Medan vissa inte alls har de problemen som sagt. Svårt!..

Beror nog på hur de ser ut nu...har du inte en tillstymmelse till häng/eller veck under så kanske risken är mindre...

• Rat

Tack pickolina. Ska begrunda dina ord.....tycker bara att min kropp "anpasat" sig lite för mycket . Usch, måste göra nåt åt det NU!

• famousfairy

hej. det var ett tag sen. Var på 6mån koll idag.. allt är väl, min v bröst är lite fastare än den högre och det är därför jag "känner" den mer.. det kan ta upp till 2 år(!) innan men glömma dom helt!
    Rat.. kära rat.. gud vad det ska bli kul att träffa dig.. förre mötet var jätte kul, men grejen är att jag kan relatera till 99.9% av ALLT du säga. Jag också känner mig som en fett knopp men, att sluta dansa, röka sen op mig och sitter still i flera veckor ha satt dina spår. jag är 43 och det känns som jag fick celluliter över natten!men efter att ha sett bilder på hur jag såg ut innan.. phew.. jag tänkte herre ??? men den här magen och rumpen tack o lov att jag ha bröst att balansera det med.
    Hoppas verkligen att jag kan komma på söndag.
    Kram alla gamla o nya!!

• lusen76

Nu är dom färdiga!!! Kom hem för ca tre timmar sedan, känner mig som överkörd av något stort.Orkar inte skriva mer, återkommer när krafterna är tillbaka.Sov gott.

• Nyfniken

Hej Tjejer!
    Vill bara höra av mig och kolla om träffen blir imorgon? Var det kl 18?

Jag fick veta igår att jag antagligen inte har jobb efter dec så jag är så ledsen pga det.
    Men det kan vara mysigt att få träffa er för att lysa upp i höstmörkret.

Kramar

• Swing

Är det inte på SÖNDAG 29 oktober kl. 18 vi ska träffas?

• lusen76

Är det så här det ska kännas? Op igår morse, och det kändes som det stog någom på min bröstkorg. Idag är själva trycket mindre men däremot känns brösten svullna ( ungefär samma känsla som mjölkstockning). Är detta normalt? Annars tycker jag inte att det gör så ont, mår mest dåligt av värktab. så nu har jag bara tagit en i stället för två.

• kvinnan

Har precis bestämt mig, för att boka en tid. Ska ringa snart, men börjar bli jätte nervös, för det är ett stort steg!
    Men jag vet att jag inte kommer att ångra mig! Men är lite rädd för smärtan efteråt!
    Och tänker på, om det inte blir som jag har tänkt mig! Hur länge kommer jag ha ont! Okej! Det är väl bara att ringa nu då!

Svar på tråden Bröstförstoring 7