• Rat

Bröstförstoring 7

Nu blev det rätt

• Svar på tråden Bröstförstoring 7
  • pickolina

-Hoppas ni andra ursäktar att jag tar upp tråden lite med ett lite motsatt problem?!

• hamm

Jag gick bara till husläkaren som skickade mig till danderyd, jag har dubbel d och vägde 70 så de på danderyd sa att jag måste ner till 65 kg då kunde jag återkomma för att kolla så att det inte är fetma och självklart gjorde jag det och blev godkännd.
    Hon frågade mig hur jag ville ha det o jag har sagt en normal c kuppa och det gillade hon. Sen ringde jag vårdgaranti som fixade en tid till mig på akedemikliniken eftersom det inte får ta längre än 3 mån. Så nu har jag en tid om 2 v helt underbar.

• pickolina

hamm
    Åh.. Vad glad jag blir.. Jag väger 70kg nu och har 75E/F.. Så om jag skulle se till att gå ner 5kg så kanske jag har en chans att få en operation genom landstinget då med andra ord? Åh, det vore ju heeelt underbart! Jätte tack för att du svarade. Hoppas att det kommer gå bra och att du blir nöjd. Skriv gärna och berätta sedan.

• pickolina

hamm
    En till fråga..kanske lite dum, men..vart ringer man gällande vårdgarantin???

• hamm

oj så stora men då tror jag itne ens att du behöver gå ner men ring till vårdcentral på en gång för att det kan till. Jag träffa första läkaren 14 april så det har ju tagit lite tid.
    Var bor du nånstans, är det stockholm?

• pickolina

hamm
    Ja de har blivit lite stora.. *s* Har väl alltid haft stora i relation till min kropp. Hade C/D-kupa när jag vägde 50kg. Hur jag kunde få för mig att göra en förstoring i det läget kan man ju undra så här i efterhand, men men... Skulle vara väldigt glad och nöjd om jag hade en C-kupa i dagsläget.

Yes, bor i sthlm. Vet en privatklinik som gör operationer åt landstinget. Där kan man slippa väntetid och allt bök att gå genom vårdcentralen osv... Ska nog testa att kontakta både den kliniken och min vårdcentral, så får man se vad de säger. Väntetiden är det ju värt att stå ut med om det skulle visa sig att man får operationen genom landstinget till slut.

Åh, hoppas! :)

• pickolina

hamm
    Nu glömde jag ju... *s* Vart ringde man gällande vårdgarantin??? För jag antar att du oxå bor i sthlm eftersom du ska operereras på Akademikliniken?! Det är förresten en jätte bra klinik. Jag tog ut mina implantat där. Är jätte nöjd med deras bemötande osv...

• hamm

När du har varit hos din vårdcentral sen skickar de dig till kirugen i danderyd eller ks för att de ska godkänna dig, när det har godkännt dig kan du kontakta Barbro tel: 087373135, hon kommer att kolla så att du står med på vänte listan som de har godkänt dig från sen kan du prata med henne vilken klinik du vill till allt det där går skit snabb. Så fort du har fått godkännelsen på att få göra de då går det jätte snabbt. Men det som tar tid är vårdcentralen och kirurgen annars är det inga problem.
    Ta kontakt med de imon

• pickolina

hamm
    ÅH.. JÄTTE TACK!!! Ska absolut kontakta dem omedelbums. Så får man hoppas på det bästa å hålla tummarna! :) Kan inte tacka dig nog!

• hamm

Det var så lite så
    Ta kontakt med de så kommer det gå jätte bra. Vilken klinik hade du tänkt?

Svar på tråden Bröstförstoring 7