• Rat

Bröstförstoring 7

Nu blev det rätt

• Svar på tråden Bröstförstoring 7
  • hamm

Ok nu låterjag denna ämne vara, sorry.
    Det hanlade ju om förstoring.
    Tack för lånet av tråden.
    Mila mig om du vill veta mer
    linapilar_@hotmail.com

• pickolina

Ja, SORRY tjejer. Hoppas ni har överseende med den lilla kapningen?! :)

Mailar dig istället hamm.. :)

• famousfairy

ingen problem för mig! Ni var inte alls "emot" vad vi andra göra här,
    skönt att INTE höra "det är fel på ditt huvud"
    Hamm.. du kommer nog att förstår lite av hur vi "små" tjejer ha känt oss och gått igenom! ha! Försök att föreställ dig helt platt!
    Lycka till jag hoppas att allt går riktigt bra. Jag op mig op Akademikliniken och mådde jätte bra hela tiden...

• famousfairy

ps jag skrev allt detta med ett leende som om vi skulle sitta och skratta tillsammans.. jag fatter inte hur jag stog ut, utan bröst så länge -
    jag är 43! op mig för 6mån sen..

• hamm

Jag kan tänka mig att det är lite jobbigt att vara helt platt som att ha så stora så du måste köpa stk 38 för att brösten ska få plats.
    Det ska bli skönt att bli stk 36 jiippi

• pickolina

Nej det är nog inte roligt.. Jag tycker att det ofta är jätte vackert med riktigt små bröst, men det är ju lätt för mig att säga -som alltid haft bröst. Men visst är det underbart att man i dagens läge kan göra något åt situationen?! :) Oavsett om det är större eller mindre bröst man vill ha... :D

Ni är så himla goa, alla tjejer i denna tråd! :) Kram på er!

• pickolina

hamm
    You´ve got mail! :D

• hamm

Det är samma sak med mig jag har alltid tyckt att det är snyggare med små bröst men då har jag haft stora bröst hela tiden så jag kan itne sätta mig i eran sits. Tycker verkligen är man itne nöjd så ska man göra nåt åt det.

• lusen76

Nu är det bara två dygn kvar tills det är min tur att lägga mig under kniven. TRODDE inte att man kan bli så här nervig. Det är ju jag själv som har valt detta och jag vill verkligen. Men nu vill jag att det ska vara gjort och att läkningen ska gå bra. Hoppas sambon orkar med mig och våra barn för jag lär ju inte duga mycket till de närmsta veckorna!!?

• Veve

Hej alla!
    Ville bara hälsa, tjuvläst tråden av och till och har nu bokat tid för konsultation.
    Är rätt osäker fortfarande så det är superintressant att läsa om era erfarenheter!

Svar på tråden Bröstförstoring 7