Bröstförstoring 7
Nu blev det rätt
Nu blev det rätt
lusen76: Det är precis så där du ska känna, helt normalt! Ta det bara lugnt, vila och sköt om dig själv! Svullnaden lägger sig efter några veckor.
Tack Swing. Skönt att höra,från nån som genomgått samma sak. Undrar när man kan dra ner på värktabletterna? Men man kanske ska äta de några dagar till?
Hallå alla kära
jag skulle ha varit på min 6 mån. kontroll men blev superförkyld och fick en senare tid. Vet alltså inte läget än.
Famous: Skönt att allt är väl. Det var faktiskt en liten tröst att höra att det kan ta upp till 2 år innan det läkt färdigt helt eftersom jag fortfarande har ont. Hoppas hoppas det går bra för mig med. Och hoppas verkligen att du kan komma på sön
Nyfiken
SÖN. 18.00 var det alltså. Så du inte sitter där helt ensam i morgon. Det låter som om du behöver göra nåt trevligt. Allt ordnar sig ska du se
lusen76: Jag skulle råda dig till att äta tabletterna regelbundet i några dagar till. Jag och flera andra försökte dra ner på dom tidigt, och då gjorde det ONT.
lusen76
Grattis till dina nya! Allt låter helt normalt. Tror det där med värk är väldigt olika från person till person. Likaså när det gäller tablett intag. Om du känner att du klarar dig utan tabletter tycker jag gott du kan dra ner efter ett tag. Men ta det lite lugnt med det eftersom det är så pass nyligen du opererades. Jag mådde prima första dagen men fick ondare andra till fjärde dagen. Det viktigaste är att du tar hand om dig
Kram
Heja kvinnan!
Jag ångrar mig inte TROTS att jag har och har haft mycket besvär
lusen76.. allting låtar som det ska.. Ta dina verktabletter i tid några dager till. mår du dåligt av dom tycker jag att du ska prata med kliniken. kanske du kan byta till nåt annat. (jag tillex mår dåligt/spyfärdig av citadon)
Jag är hur nöjd som helst med mina bröst.. så ska jag se ut!
ja det va 18.00 på söndag.. däruppe där vi var sist!
lusen 76 vad skönt att allt gått bra!=) å skönt att du inte har allt för ont heller, men fortsätt med tabletterna i några dagar skulle jag råda till.. vad har du för implantat? bara lite nyfiken=). krya på dej o sköt om dej.
Idag fyller mina bröst en vecka! Å jag är så nöjd=). Föresten någon som vet när man kan börja springa och träna? det står så olika överallt.. Vill ju vara på den säkra sida.. Kram på alla
en månad menar ja, tiden går fort=)