• Rat

Bröstförstoring 7

Nu blev det rätt

• Svar på tråden Bröstförstoring 7
  • Zemiramis

Nyfniken: Det låter ju inte bra det där :(. Hur länge till vet du att du har jobb? Skickar över lite tröstande ord och varma kramar!

• Nyfniken

Hello Zemi!

Jag har jobb till slutet av dec, sen får vi se..
    Jag söker en massa nu, så jag ska väl slippa gå helt arbetslös sen, men jag är inte lugn frrän jag har det på papper.

Hoppas alla "tuttlisor" mår bra i snön!

KRAM

• Liiinda

Hej! finns det någon mer bra sida med olika före och efterbilder av olika implantat än qvinna. se ?

• Rat

Hello girls!
    Jag vill fortfarande träffa er! Nyfiken, jag förstår din oro. Jag är inte precis i nån toppform jag heller ......trassel med mannen igen Men jag tänker att det kan vara bra att avleda sig själv från bekymmer ibland. Ska vi försöka oss på att bestämma ett nytt datum eller avvakta lite?

Kram på er

• Rat

Men tuttsen mina mår prima just nu i alla fall Inget ont alls konstigt nog

• Flisann

HEJ!
    Nu är det snart dax för mig... på tisdag har jag mina NYA BRÖST!
    Är det någon som har förslag på vilken/vilka toppar jag ska köpa? Har letat efter någon med knäppning fram. Jag har i dag en aa-kupa och är en xs funderar på om man ska köpa en s efter att man har fått ett par i storlek B/liten C. Tacksam för Tipps och Råd!

• Zippa_86

Flisann:

vart ska du göra det? vad kostar det? och vilka inlägg ahr du valt? =)

• Flisann

Zippa_86: Jag ska göra min operation i Falköping och har valt trögflytande silikon i mina inlägg, kostnaden för dessa är 33.800:- Jag länktar verkligen efter mina nya "kompisar" :)

• Piiggelin

Hej!

*Ny medlem* :P

Funderar på att förstora brösten men har lite frågor:

* Om man blir gravid efter att ha förstorat brösten, blir dom hängiga då?

* Om man tar ut inläggen efter en tid, blir det bara "påsar" kvar då?

* Vill gärna förstora innan sommaren så man kan ha bikini, har läst att man inte ska ha vanlig BH under en lång tid efter OP, när ska man senast operera sig om allt ska vara läkt till sommaren?

* Jag jobbar som Frisör (egen företagare) och undrar när man kan börja jobba igen? (inte så bra att vara borta från salongen när man är nystartad)

* Jag vill att det ska gå o ha linnen utan BH och att det endå blir en fin "klyfta" vad ska man ha för sorts inlägg då? (Pusch-Up effekt)

Många frågor här o jag kommer säkert komma på ännu fler snart,hehe..

• Zippa_86

Flisann:

var det svårt att välja klinik..å sen att välja inlägg?

har du valt att lägga in...mycket? =)

Svar på tråden Bröstförstoring 7