Bröstförstoring 7
Nu blev det rätt
Nu blev det rätt
Nästan alla jag pratat med upplever det så här: I början tycker man verkligen att man har stora bröst. När det gått några månader kan man inte fatta att man en gång haft mindre, utan önskar att man tagit en storlek större!
nilla... ris test, ris test, ris test,
Du ha gott om tid att prova dig fram.
du kan även ta de bh du ha, ta ut allt vadd och töj och töj med dina ris påser!
gå köper en billig sport bh ( typ 180 på stadion) i en medium och stoppa dina rispåsar i den Ta den större storlek först och försök att vänja dig varje dag, eller så fort du komma hem från jobbet. sen on och när du klara inte den storlek ta den mindre.
använd en dl mått och avklippt strumpbyxor!
Och, du är ung, kroppen förändras med åren,
lycka till.
måste springa nu....
Zemiramis
Jag förstod inte riktigt hur du menar när man ska räkna ut hur stora bröst i kupstorlek man kommer att få...
Kan du förklara igen?
Har ju tänkt att ta 265 el 245 anatomiska?? ( Har minimala innan typ)
E de nån annan som vet hur man räknar?
Kram på er tjejer!
Funderade på en annan sak me..
Man kan ju fylla behån me ris... å det ska motsvara storleken.. Men jag testade att fylla plastpåsar med vatten... E det nån som vet om det går lika bra..??
Om inte annat kändes det mycket mjukare... å mer som riktiga bröst..
E det nån som vet om det är obehagligt att sövas å hur känns det när man vaknar upp??
Jag ska opereras på tisdag... helt otroligt att det äntligen skall bli av!!
girlie:
Ah, det var ingen förklaring på hur stora bröst man beräknas få utan mest en jämnförelse mellan kupstorlekar och runt-om-mått. Det är omöjligt att säga vad du får för kupa, tyvärr.
hej girlie.. jag har provat allt.. tror mig!!
vatten funker inte. ta ris, okokt ris, i fötterna på stumpbyxor, och knyta i påsar.
använd dl mått för att mäter din storlek, det är bara knappt 1 1/2 matsked mellan storleker ... se ovan vad jag skrev till nilla..
kram
famousfairy
Kan man räkna med att det blir den storleken som riset visar eller??
är det någon somvet hur nära verkligheten det är...
Tack för svaret annars
? Hmm... det sägs at ca 50ml/g försvinner under muskeln men ärligt talat, nu att mina är 7mån gammal så stämmer det rätt bra,.
Jag var helt inställt på 225, så fick jag prova 245 vilket jag tyckte var för stor, men sen fick jag prova 285, och kämpade med den storlek, och på så sätt kom jag och min läkare överens om 245!
Jag faktiskt gick så långt att jag "formade" bröst i min storlek (bredd höjd och "putt") i kokt ris! och hade den i en bh! men sen tog jag okokt ris.
kolla på mcgahn implantat sida (google) och hitta just dina implant.
ELLER hör av dig till din läkare igen och igen och igen!!!
kram
förlåt, det var nog fel av mig att föreslå att du ska kolla vad du ska ha på nätet, för jag vet inte att det är just McGhan implant att du ska ha.. bäst att du fråga din kirug.
för det finns sååååå många sorter!!
famousfairy
Tyckte du att 50 ml försvann upptill.. med anatomiska eller missförstod jag dig?
KRAM