Bröstförstoring 7
Nu blev det rätt
Nu blev det rätt
ja, jag får göra det...
annars får jag väl ta på mig dubbla sportbh och försöka så gott jag kan....
suck*
Har en annan fråga.. ska op mig om 7 dagar. har läst nu på några sidor att om man lägger implantatet under muskeln så kommer brösten röra sig så fort man rör armarna..
någon som har laggt under som har åsikt om detta?
kan ju tillägga att jag har ganska mkt bröstmuskel pga tränad.. påverkar det?
Yaneth:
Jag har bakom muskeln och har hört att det ögr ondare av att ha bakom men jag skulle aldrig sätta framför, vet inte ritkgit varöfr känns bara bäst bakom. Men jag har märkt att man använder bröstmusklerna rätt mycke som jag inte hade en aning om. Tex, knäppa jeans (kunde inte göra på flera veckor) resa ur sängen med tanke på att man spände musklerna då m.m. och det är sånna saker man inte tänker på innan. Sen är fet svårt att röra armarna över huvudet m.m. stänga tröga dörrar o så.. du fattar vart jag vill komma? men jag tror man får ett naturligare utseende om man lägger bakom med tanke på att lite annat (eget bröst,muskel) ligger framför... oj vad rörigt det blev. hoppas du förstår vad jag menar! ska du ha bakom?
Tessan:
ja jag ska ha bakom. Det är enda stället kliniken lägger impl. Det jag tänkte på var om brösten rör sig mkt när man använder armarna. Alltså efter dom är läkta. typ om jag kommer lyfta något tungt, kommer brösten röra sig då, typ hamna bredare isär när man tar i med bröstmusklerna?
Yaneth
Yes, om man har dem bakom så flyttar de på sig när använder musklerna... När man anv musklerna så syns det mer att man har implantat om de ligger bakom än om de ligger framför, så är det.
precis som pickolina säger så flyttar dom sej. nu ett år efter min operation så känns de bara mysko ibland, inte så ofta. skulle jag göra armhävingar så skulle de ju såklart kännas. fast de är inte så ofta man visar sej i bh när man gör sånt så det är inge som stör (mej iaf)
fast endel säger att det syns mindre om dom ligger bakom?!
har lite skräck för att om man tex badar i polen och häver sig upp på kanten att tuttarna hoppar runt då eller åker isär.. vore ju riktigt pinsamt!! eller liknande situationer..
själva implantaten syns nog mindre om dom ligger bakom, med tanke på att du har massa annat som ligger för, muskler, egen vävad m.m. Hm, jag har itne rikgit vart med om dom situationerna men de e nog inge ja oroar mig för. men hur är det nu då? glider dom inte i sär lite nu då, när du spänner? eller ligger som helt tstilla? kommer inte ihåg hur det var...
Yaneth
Alltså, det beror på vad man menar.. Implantaten syns ofta mindre i viloläge om de ligger bakom men de syns mer i spänt läge... Så där får du väga för och emot. Sedan beror det på din egen kropp oxå. Jag hade mina implantat framför och det är bland de mest naturliga silikonbröst jag någonsin sett. Det finns för- och nackdelar med båda.
Yaneth
En till sak.. Om du inte är redo för att världen ska se att du har implantat så ska du nog avstå från att skaffa dig det.. Du kan aldrig räkna med ett helt naturligt resultat och det kommer alltid att finnas människor som kommer se att du har silikon och tillfällen då det syns mer osv....