Bröstförstoring 7
Nu blev det rätt
Nu blev det rätt
Tack Maddisen!
Då vet jag iaf på ett ungefär. Vad ska man göra då? Några förslag?
Får kanske ta och övertala morsan att komma och hjälpa till.
Minoo: Jag har inga barn, men såg ändå till att ha uppassning omkring mig! Det är en stor operation, så be någon om hjälp. Du kommer att vara trött, och i början kan du ha svårt att ens tvätta håret på dig själv!
Jengirl: Vad skönt att höra, jag väntar nämligen en 2:a
Jag väntar också men kan inte behålla på grund av omständigheter. Jobbigt:(
Rat:
grattis jengirl och zemi...
Rat:
Bröstförstoring 7
Hallo jag har ett problem!
Jag opererade brösten för 3 månader sedan i ockelbo. Allt gick jättebra, och dom har varit hur gulliga som helst.. Men nu har jag fått en massa veck i mellan brösten!!
Så nu syns det verkligen att jag har silikonbröst, är det någon som haft samma problem? Vad gjorde ni då?
hej igen trollenmyr..
som sagt .. jag tycker att du ska jaga din kirurg och kräva en undersökning bums!
.. och välkommen till tråden! den bästa tråden om "normala" tjejer som ville bara ha bröst..
gott nytt år allihop
Hej! Tack för tipset om tråden, zemiramis. Längtar såååå efter nya bröst som sitter fast på kroppen! Men är ju lite, eller rättare sagt jätterädd för att jag ska dö av ingreppet! Är ju lite lätt hypokondrisk av mig.Vilken läkare är egentligen bäst? Hur är det på de där klinikerna? Har de samma utrustning som de stora sjukhusen? Har liksom fått för mig att det är lite så där dr.fankenstein liksom!
Hello!!
Jag var på konsultation idag hos Peter Cosmo på Citadellkliniken:) Alla där var jättetrevliga och verkade kunna sin sak.
Först mätte han vilken storlek jag skulle ha i diameter på mitt implantat och sen undrade han unjefär hur stora jag hade tänkt mig.
Jag har provar ristestet med 300cc innan och det gav mig ca en C-kupa och det såg snyggt ut. Lågprofilen var inte att tänka på då den inte syntes och en mellenprofil i motsvarande storlek blev 325cc. Det blev snyggt men eftersom jag är så kurvig annars rekomenderade han mig att prova nästa storlek också. Det blev då högprofil. Samma diameter på den gav 400cc och jag tyckte det lät jätte mycket. Visst det blev super snyggt men kommer ge mig en D-kupa!!!
Jag med en D-kupa!!!
Jag är 167cm lång och väger ca 55kg vad tror ni blir bäst??
Lutar ju mot mellanprofilen 325cc men tänk om det blir litet?? Tror inte det !? Vill ju INTE att alla ska kolla på mina SILIKONTUTTAR på stranden i sommar och tänka: Va fan har hon gjort!!
HJÄLP ;)
Op tid 6 Februari!!!=) Spännande:)