Bröstförstoring 7
Nu blev det rätt
Nu blev det rätt
nilla83
Jag har anatomiska och är jättenöjd! Ser naturliga ut och inte ett dugg hängiga (än i alla fall )
Ja man har ju läst att de anatomiska ska bli mest naturliga men jag får höra med honom när jag ska dit:) Bara det blir bra så!
Hejsan
Jag är 174,5 cm för att va exakt ;). Har vi samma mått borde vi allt få "någorlunda" samma resultat. Jag är jättenöjd med storleken. Är faktiskt glad över att jag inte "fick" ta större implantat. Jag har alltså en stor 75C/liten 75D eller 70D/DD-kupa nu. Beror alldeles på bhn. Har ingen stor rumpa direkt heller så ett par bomber hade nog inte passat mig så bra haha.
Kramis
Famousfairy, Rat, Vindruvan och alla ni andra:
Ville bara säga hej
Jag hänger bara på "plasticsurgery.mylava" nuförtiden och glömmer bort den här sidan. Men en glädjerapport är att jag inte har ömma bröst längre (peppar, peppar), bröstvårtorna är helt ok, formen duger och jag accepterar den, brösten är väldigt mjuka mot innan och precis lagom i min mening - jag behövde 6 månader på mig för att växa in i mina nya bröst. Jag säger som jag sagt innan - de kanske inte är universums snyggaste men jag trivs med dem och skulle ALDRIG vilja ha tillbaks mina gamla.
Kram!
jag hade inge band över... opererade mig på plastikkirurggruppen. hade sportbh på mig... men dåremot gjorde kanten lite ont mott ärren, fast man överlever=) vill man va fin får man lida pin!
Ett bra sätt att underlätta mot skav..
-Först tejpar man ärren som vanligt och sedan tejpar man fast något mjukt över och sedan sätter på sig sportbehån. Så var jag tejpad när jag kom ifrån akademikliniken när jag tog ut mina implantat...och det var jätte skönt!.. Vet att flera i dessa trådar har rekommenderat samma sak. Vet inte exakt vad det var de hade vikt ihop och tejpat fast, någon form av kompress eller liknande antar jag....
Hoppas allt är bra med er tjejer! Ni som har op er får jättegärna skriva lite om era op och hur det var dagarna efter om ni vill. Jag är lite nyfiken på hur allt kommer att kännas och sen är jag intresserad av att höra lite hur det är med er nu:)
Hej alla tjejer!
har precis kommit hem från min OP i falköping. gjorde den igår. något jag bara vill tillägga ang. storlek, jag tog 325cc och en annan tjej tog 450 cc. visserligen hade jag liiite mer bröst innan än henne och hon var längre än mig men i slutändan så fick vi lika stora! bara så ni vet, jämför er inte med andra!
brösten ser ut som två torpeder just nu men det kommer ju lägga sig snart. e så nöjd och stolt att jag vågade!!! kram
Yaneth!
Ohhhh... va spännande!
Hur gick det med operationen?
Hur var narkosen och uppvaket?
Hade/har du mycket ont?
Här verkar finnas många experter så..Använder ni den smalare eller bredare kirurgtejpen? Jag köpte den smalare, men kom på att det kanske blir snyggare ärr med den bredare?