• Rat

Bröstförstoring 7

Nu blev det rätt

• Svar på tråden Bröstförstoring 7
  • pickolina

Zemiramis
    :D Tur att jag inte har implantat längre... :D *asg*

• pickolina

TIPS!!! En sida (som ligger inom EU) som säljer bh´s med omkrets 60cm och uppåt... Chech it Out!!!! :D

Har aldrig handlat därifrån själv, hittade just sidan men OJ så spännande/intressant det lät yuckte jag!!! Var tvungen att dela med mig!

• Zemiramis

pickolina: Och vilken sida pratar du om?

• pickolina

:D *asgarv* Kom på igår kväll att jag hade glömt bort att länka sidan... hahahahahahaha.... :D Ok, här kommer den... De har strl från 60AA till 60G/75JJ så det finns för alla... Priserna ligger på runt 300:- Billig frakt och gratis retur om man vill byta eller ångrat sig. Man måste returnera inom 28dag, så man har gått om tid... Jag ska definitivt shoppa loss...

www.figleaves.com/uk/home.asp

• pickolina

Sorry, det finns ännu större... 65JJ/65HH... Jag menar HALLÅ, den som inte hittar strl där.... haha... ;)

• Buslinna

Inte för att jag har gjort någon förstoring, men jag brukar handla på Figleaves. :) Rekommenderas! Snabb leverans och riktigt bra märken till plånboksvänliga priser. Det som är lite jobbigt är att man får betala returfrakten själv.

• Buslinna

Hm, läste just pickolinas inlägg om gratis retur - kan vara värt att kolla upp. Sist jag handlade därifrån fick jag betala själv, då var det bara gratis om man bodde i Storbritannien. Men det kan ju ha ändrats!

• pickolina

Buslinna
    Aha, det stod det inget om när jag läste..men det kanske står någon annan stans... Vad fick du betala i returfrakt??? Vill gärna handla därifrån eftersom de hade såååå stort utbud till bra priser... (har inte heller implantat förresten, bara stora bröst)

• pickolina

Buslinna
    Vore intressant att veta innan man beställer, så man har koll på läget liksom... Läste nu på både svenska sidan och den brittiska.. Hittade enbart info om att returfrakten är gratis inom UK/US, men jag hittar inget om VAD returfrakten kostar för oss då tex. Vanligt utlandpaket eller??? *jätte nyfiken*

Svar på tråden Bröstförstoring 7