• Rat

Bröstförstoring 7

Nu blev det rätt

• Svar på tråden Bröstförstoring 7
  • nilla83

Pluss att jag hört att brösten "hänger ner sig" ganska fort? Men jag har ju inga erfarenheter av det själv( så det ska kanske någon annan svara på.)Är det någon här som just har sina implantat åvanpå bröstmuskeln? Vad tycker ni om det?

• pickolina

nilla83
    Jag hade mina framför muskeln.. Var inte helt nöjd.. Vet ju dock inte om det varit annorlunda om de suttit bakom/under..men jag tror det... Det var en annan tjej i en av dessa trådar tidigare, som op om sig och tog ut implantaten framför (för att de hängt ner sig) och la in nya bakom..tror hon gjorde ett lyft oxå för att få upp dem igen...

• tessan_1986

Tack för svaren om underklädsaffärer =)
    Pikolina
    Var nångonstanns ligger details?

• nilla83

Hallo flickor!
    Flisan: Hur går det för dig? Mår du bra och är allt som det ska? Lite nyfiken på att höra hur det har gått för dig!
    Är det någon här inne som har fått barn efter bröstoperation? Hur reagerade isåfall brösten utseendemässigt och gick det bra att amma? ("Vanliga" bröst blir ju oftast hängiga efter ammning så undrar bara hur det blir med implantat)

• Ester

Hej alla igen

Har fullt upp så jag har inte hunnit vara här, men nu är jag tillbaka. Imorgon är det tre veckor sedan jag op mig, har inte mycket ont alls längre, lite öm bara. Undrar hur lång tid det tar tills de #"trillar" ner lite, känns som om jag har två bollar uppe vid hakan Undrar också när de mjuknar? Nån som vet?? jag har runda gelehallon 350.

Kram på er!!

• pickolina

Zemiramis
    Tack för tipset på affären.. Bra service!.. Gillade den.. Fast tyvärr blir det ju alltid dyrt när man har stora bröst... Gick därifrån med 2st bh och 1st trosor och 2.500:- fattigare... :D Inte riktigt planerat... Men skoj!..

• pickolina

SHIT!!! *ramlar baklänges* Kikade på min ena nyinköpta bh, 70F..lite för liten men sååå snygg så det fick bli den ändå... Kikade på min andra nyinköpta bh, som sitter som en smäck..70G! VAAAA??? JÖSSES!!! Jag som hade 75E i min gamla... Visste att jag skulle behöva smalare runtom och större kupor men... "G" Det är ju inte KLOKT!!! *asg*

• Flisann

nilla83
    Jag mår KANON och är supernöjd! Trodde aldrig jag skulle må så bra så fort efter operationen som jag gjorde. Jag var och tog bort stygnen förra måndagen och sköterskan tyckte de var väldigt mjuka efter så kort tid och så upplever jag dem också, känns väldigt naturliga.
    Zippa_86:
    När jag gjorde min operation var det en tjej där som bytte sina implantat pga att hon haft de gamla framför och fått synliga kanter och väck efter 1 år så hon lade de nya bakom. Jag känner även en tjej som har sina framför och vill göra om sin operation och lägga bakom.

• nilla83

Va roligt att höra att det är bra med dig Flisan. Vad har du för implantat?
    Har ni som op er upplevt att brösten blev större än väntat?Läkaren mäter ju och så men blev dem uniefär som ni och läkaren trott?

Svar på tråden Bröstförstoring 7