• Rat

Bröstförstoring 7

Nu blev det rätt

• Svar på tråden Bröstförstoring 7
  • Buslinna

Jag gjorde så att jag betalade vanlig frakt för att vara säker på att det skulle komma fram. Har för mig att det fanns en returfraktsedel med som jag tänkt använda, men paketombudet trodde inte att den skulle duga för att skicka tillbaka internationellt. Så jag tog det säkra före det osäkra.

Ja, det är suveränt bra märken också! Det enda, av de jag testat, som jag hittills inte gillat är Panache. Det märket har alltid haft dålig passform på mig, men det beror ju så klart på hur man är skapt också. :)

Vi får väl mejla dem och fråga om returfrakten. :)

• Bröllopsgalen

Jag har C-kupa och köpte en Unique Bra Silikon, den där nya axelbandslösa silikon bh:n som all pratar om, och den funkade faktiskt superbra för mig.

Såg deras annons i DV och att Tilde de Paula använde den ... fattar inte att man går på sånt men det gjorde jag ... och blev i och för sig inte alls besviken.

Ibland har man ju tur!!! (uniquebra.se)

• tessan_1986

Åhh, nu har jag varit på debenhams, nk och sen på sexy.se hittade några snygga som inte fanns i min stl. Dom jag hittade i min stl va de alltid nåt fel på. Jag är nog kanske bara ritkigt kräsen tror jag. Antingen ser dom för toppiga ut när man ha linne över, eller så "täcker" dom för mycket m.m. Hittade inte details butiken på mäsersamuels gatan,,, trodde den skulle ligga nära drottninggatan men den kanske låg på andra änden? Eller så hitta jag några snygga men dom kosta därefter också, (ca 1200 inte precis vad hg hade lust att lägga ut på en bh just nu. Gillar hm´s bhar (ungdomligt) fast dom är ju för små GRRR!!! Har fått omvänt problem, förut va allt för stort, nu för litet. Hoppas det går bättre för er!

• ceciliaj

jag fick betala över 200 kr för att returnera till figleaves. ingen av de behåarna jag beställde passade så det kändes lite tråkigt..

• Swing

Det är ett bra tag sedan Detailsbutiken i city flyttade längre ner på gatan, nära korsningen Vasagatan. På vänster sida, om man går ner från Drottninggatan.

• nilla83

hallo igen!
    Någon som vill svara på min fråga om ifall ni som op er upplevt att ers bröst blev större än ni och läkaren kommit överrens om? Eller blev dem som ni tänkt?
    Undara ju ifall man ska ta den storlek man tycker verkar bra eller man ska ta lite mindre?! Vill inte att dem ska bli för stora.

• ceciliaj

nilla83:
    min kirurg sa att jag skulle få en 75C, men nu har jag 70E/F. men storleksmässigt blev de som jag trott, bara inte när det gäller kupstorleken

• pickolina

tessan_1986
    Details på mäster samuelsgatan ligger nere vid vasagatan nästan. Dvs åt andra hållet. De här även en på götgatan, mitt emot gröne jägaren vid medis. Sedan har de en reabutik på st eriksgatan 63.

Här har du adresserna (www.details.se/pages.asp) och kartor kan du hitta på exempelvis www.hitta.se

Hoppas du hittar något. Vet att det är svårt när man har lite större bröst.. Tyvärr kommer du få vänja dig vid att ha lite mer täckande bh´s. Även de modeller som inte alls är täckande ser täckande ut i större strl.. Så upplever jag det i alla fall. Det är tyvärr ganska dyrt och lite "tråkigt" att ha större bröst..återigen "tycker jag"... ;) :D

Svar på tråden Bröstförstoring 7