• Rat

Bröstförstoring 7

Nu blev det rätt

• Svar på tråden Bröstförstoring 7
  • pickolina

Skrev kanske fel, det ligger kanske bredvid gröne jägaren? Hmm.. Tänkte nog fel när jag kollade på hitta.se :) Hur som, lätt att hitta dit då det inte ligger långt ifrån medis oavsett sida om gatan.. *ler*

• Zemiramis

Den Details som ligger på Götgatan ligger mitt emot Teater Göta Lejon, alltså på samma sida som pubben Gröna Jägaren .

• pickolina

Zemiramis
    Ja precis.. Jag tänkte ju heelt fel första gången jag kikade på kartan insåg jag... :D Så kan det gå..

• tessan_1986

Ni är så snälla som verkligen tar er tid attt förklara var dom ligger! Va på ett underklädsparty för nån vecka sen o där köpte jag en jätte fin bh! Ska köpa den i vit oxå tänkte jag. www.pxc.se tror dock inte den bh´n jag köpte finns med där, kanske är den som finnso m man klickar på kollektion pxc och sen är det michelle, el desire men dom har oxå alla stl. från smått 65 A-130 I. Kansska kan vara nnåt för er som bor här i sthlm! =) Tack för hjälpen igen!

• Yaneth

ska op mig om 7 dagar!!! äntligen!
    något jag undrar över är när man kan börja springa? ska nämligen göra fysprov för polisskolan 5 veckor efter. hur kände ni er efter 5 veckor? saken e den att jag MÅSTE göra proven frågan e bara hur plågsamt det kommer bli. det jag oroar mig över är löptestet på 2 km.
    någon som vet?

• pickolina

Yaneth
    Man ska vänta i 6v är den allmänna rekommendationen. Men jag kan säga att det är många som inte klarar av en sådan sak som att springa efter bara 6 veckor... Det kan gå alldeles utmärkt men det finns en risk att du kommer få problem.

• pickolina

Yaneth
    Om du nu måste göra fysprovet om 5v så råder jag dig STARKT att skjuta på operationen. För du riskerar att inte kunna göra fystestet eller åtminståne inte kunna göra det tillfredsställande bra. Vi pratar om en STOOOR operation här! Det finns de som har ont i över ett halvår efteråt....

• pickolina

Yaneth
    Nu skrämmer jag dig kanske lite men det är medvetet, för du riskerar att misslyckas med ditt mål och frågan är om risken är värd att ta??? Det kan bara DU svara på....

• Yaneth

Jo jag vet... har verligen beslutsångest..
    saken e den att jag skulle gjort op v 46. fick reda på att fystestet var v 49 så dom sköt upp op till v 50. sen ändrade dom fystesterna till v 3!
    känns som jag inte kan krångla mer med kliniken. Dom ändrade tiden åt mig utan avg. fast det står i papperet att det kostar 5000 kr. får antagligen betala om jag ändrar nu 7 dagar före..

vet varken ut eller in! hjälp!

• pickolina

Yaneth
    Oj vilken bökig sits! Men du, testa..ring kliniken och fråga i alla fall. Det förlorar du ju inget på.

Svar på tråden Bröstförstoring 7