• Rat

Bröstförstoring 7

Nu blev det rätt

• Svar på tråden Bröstförstoring 7
  • Yaneth

Självklart vill jag inte att folk ska kunna se! Har sett många bilder på bröst som ser riktigt naturliga ut - hoppas bara jag blir en av dem. Det märks!!

• pickolina

Yaneth
    Nej men du måste räkna med att det absolut inte kommer att vara osynligt för alla och under alla omständigheter. De flesta såg inte att jag hade implantat. De var extremt naturliga och som jag skrev tidigare -ett par av de mest naturliga jag sett..och jag har sett många. Men det finns alltid situationer då det syns och personer som ser....och om man inte är medveten om det innan och tycker att det skulle vara pinsamt eller att skulle skämmas... Ja då har du orealistiska förväntningar och kommer nog få problem efter du gjort det.

Vill inte klanka på dig utan bara att du ska realistiska förväntningar.

• nilla83

Hej tjejer!
    Snackade med en tjej som varit på konsultation hos Peter Cosmo på Citadellkliniken. Hon berättade att han inte använder sig av de anatomiska implantaten utan använder de runda med en special-bh + ett band som trycker ner brösten istället. Detta ska enligt honom bli en bättre naturlig form än de anatomiska,där riske är att de blir för hängiga!
    Jag som tänkt jag skulle ha anatomiska! Hmmm....???
    Är det någon här som kan svara på detta? Vad har ni och hur känner ni för era bröst?

• nilla83

Ska kanske tillägga att jag ska på konsultation hos Peter i Januari och att jag har hört mycket gott om honom!

• tessan_1986

nilla 83:
    jag har runda 330cc gelehallon och älskar mia ny bröst. som ser ut precis som mina gjorde innan fast bara större. dom är verkligen inte helt runda. tror inte att så många skulle se att jag hade silicon... och deffenitivt inte runda heller... Ska du ha jätte stora så syns det ju såklart att dom är runda och samma sak tror jag att om du lägger dom framför så kommer dom oxå se rundare ut.

• nilla83

tessan_1986
    Hur stora var dina bröst innan op och hur stora blev dem med 330cc? Jag har väldigt små bröst idag så undrar ju om det kommer synas mer med de runda! Ska visserligen ha dem under muskeln men iallafall!
    Man vill ju INTE att dem ska bli hängiga det första som händer. Tänker på var Peter sagt om dem anatomiska. Har inte hört det från någon annan!

• vioola

Hejsan

Jag har också runda hallon 330cc å mina bröst ser likadana ut, fast större då såklart. Ser naturliga ut tack och lov! Jag hade 75A/70B innan. Nu har jag 70D/DD.

Kramis

• nilla83

Vioola.
    Jag har typ 75A/70B nu, men 330cc kan väl bli både större eller mindre på mig!?Upplever du att dina bröst är väldigt stora nu eller känns dem kanon!? Hur lång är du förresten? :)

• tessan_1986

nu när jag vet min riktigaa stl (ds omkretsej) så hade jag 70 b innan (trodde 8aa) och nu har jag 70 e. det låter ju riktigt emormt men om du läser på lite olika trådar här så är det ingen som upleever det så stort som det låter. Jag har oxå bakom muskeln, och dom ser ut som mina egna fast bara större, inga runda bollar preis. Funderade oxå på anatomiska från början men min kirurg sa att de skulle bli mycket bättre med runda. Är ganska bredaxlad och kort (160) och så... Jag är mer än nöjd med mina bröst nu. Jätte mjuka oxå *skryta*

• nilla83

Nu känns det som jag har blivit lite klokare. Fick ni tjejer också använda det där bandet som skulle trycka ner brösten? Gjorde inte det ont?

Svar på tråden Bröstförstoring 7