Bröstförstoring 7
Nu blev det rätt
Nu blev det rätt
Hejsan
Till piiggelin å ni som inte vet..
Det finns ännu en sida med bröstopinfo, där kan ni även se bilder och fråga en massa tjejer (över 1000 medlemmar nu) om saker och ting. Jag lovar ni kommer bli beroende ;).
plasticsurgery.mylava.net
Kramis
Hej Rat och alla andra Tjejer!
Jag ligger lite lågt om det är OK, men bokar ni in ett datum så försöker jag gärna hänga på såklart!! Vill jättegärna ses igen, måste bara prioritera jobbet först.
Kram på er Tuttlisor!
Flisann
ska också op mig i falköping nu på torsdag, ska också ha trögflytande silikon, är lite osäker på storlek men nånstans mellan 300-350. Hur gick det för dig? Hur mår du? Är du nöjd med resultat och hur du blev bemött där?
Kram
Vi får väl avvakta lite med träffen då, tills ni har lust
Kram
Hej Ester!
Har varit hemma ca 1 timma nu och mår PRIMA. Alla där är jätte trevliga! Man kände sig väl omhändertagen. Jag är nöjd med resultatet men de får gärna "krypa" lite nedåt... men det ska ju massagen hjälpa till med så det kommer och bli kanon! (jag lade in 350)
LYCKA TILL!
Hej alla!
Funderar på en sak... kommer dom att "hänga" till sig? Kan man göra nåt själv? Mina är 5 mån.
hej tjejer...
träff innan jul tycker jag, men jag jag ha oxå mycket nu.
Va på koll 25okt, de sa att smärtan var normal men fann.. kan det verkligen bara vara nerver som spöker!? blev väkt av smärta i morse. Känns som någon bara nypa och håll i hårt hårt, sen går det över och så nypa de igen...
annars är jag nojd eftersom de är mindre än min kompis med runda och en asiatisk vän som ha saline..
stor stor kram...
Hallå famous! Kul att du är tillbaka.....
Jag var på återbesök i dag och allt är OK!!!! Jag tog upp att jag fortf. har ont ibland och han sa att det kan ta upp till 2 år innan det är helt "färdigt" (samma som de sa till dig). Behövde inte oroa mig, de kändes mjuka och fina, sa han
Du ska se att det ordnar sig för oss till slut vännen. Tycker också vi ska försöka ses innan jul
Kram!
Hej alla
Ny op, kom hem i fredags från kosmetisk kirurgi, känner mig överkörd Jobbigt att andas tycker jag, anfådd liksom, någon annan som upplevt det? Går det över?
kram
Hejsan
Ester, du behöver inte oroa dig. Kändes så för mig me, tungt att andas, som att man blivit överkörd av en långtradare el nåt. För att överdriva lite då ra ,).
Kramis