• Rat

Bröstförstoring 7

Nu blev det rätt

• Svar på tråden Bröstförstoring 7
  • pickolina

miiia___
    Du får gå lite efter hur det känns. 6 veckor är annars den allmänna rekommendeationen. Om det gäller just löpning vet jag inte, träning/ansträngning brukar de säga....

• Nyfniken

Tack Tjejer!!

Då ses vi på söndag!

Kram och god natt till alla här!!

• Zemiramis

Jag här har man helt missat att den andra tråden var stängd . Men här är jag iaf.

• Rat

zemiramis
    Välkommen du nygifta kvinna......och stort GRATTIS får man väl lov att säga

• Swing

Zemiramis: Vi kommer nog att prata en del om annat än bröst på söndag! Grattis tjejen!

• Zemiramis

Tack söta människor . Vårt bröllop blev verkligen alldeles , alldeles underbart. kram

• lusen76

miiia: Jag har anatomiska gelehallon FM 395 cc , tror jag. Har slutat med citodonet, blev helt konstig av de. Oro, och kryp i hela kroppen, även skakningar. Tar nu bara vanliga alvedon, och det gör lite ondare men det känns mycket bättre med smärta än att man ska få panikattack. Är nu inne på dag fyra så det är väl ok om det gör lite ont några dagar till. I natt fick jag sova större delen, hur skönt som helst!

• famousfairy

hej hej... jag vet inte om jag kan komma imorgon. Jag vill så gärna men jag är så trött och o-organiserad. jag ska på danskurs imorgon 10.30 - 17.00... och ska få besök på månd ef.m och måste städa. Så vänta inte på mig. Komma jag så hitta jag er "däruppe"
    Stor stor kram..
    g.natt

• famousfairy

...... f'låt.......

• Zemiramis

Hej alla

Jag tror inte jag hinner komma förbi idag. Jag som hade sett fram mot att träffa er igen. Vi har massor att göra på jobbet och det blir förmodligen övertid idag också . Kommer jag iväg tidigare så kommer jag över till er.

kram

Svar på tråden Bröstförstoring 7