• Rat

Bröstförstoring 7

Nu blev det rätt

• Svar på tråden Bröstförstoring 7
  • Ester

vioola

Hej
    skönt att höra, blir lite nervös av detta känner jag, har inte varit så här hela tiden men fram och tillbaka, idag nästan hela dagen, jätte jobbigt, smärtan kan jag stå ut med men inte detta känner jag, det känns som om jag inte får luft, det får jag ju naturligtvis annars hade jag ju inte suttit här, mne det är obehagligt som sjutton, hur var det för dig? när tyckte du att det släppte?

kram

• Flisann

Hej Ester

Är du nöjd med dina nya kompisar:)? Jobbigt det låter med andningen men försök att andas in långsamt samtidigt som du sträcker på dig med armarna över huvudet och blås sedan ut långsamt och ta sagta ner armarna, upprepa några gånger. Det tyckte jag kändes bra när jag kom på mig att jag hade spänt mig och andats "halva andetag". Tyckte aldrig att de kändes svårt att andas, lite tyngre bara, men lycka till!

• Ester

Tack för tippset, nu är det dax att prova

• Flisann

Hej!
    Det är väldigt lugnt här inne nu för tiden... men hoppas att det finns någon som kan svara på min fråga. Hör den OTROLIGT svullna magen i hop med operationen den är som en ballong inte så kul att magen nästan är lika stor som mina nya tuttar :( Hur länge ska jag behöva ha den?

• Zemiramis

Flisann: Jag fick också svullen mage och var väldigt missnöjd med det. Jag kommer inte ihåg hur lång tid det tog innan den gick ner igen, men det gör den. 1-2 veckor kanske, nä jag minns inte. Hoppas du är nöjd med dina nya behag

• Rat

Flisann
    JA, svullen mage hör till. Vet inte varför om det är själva operationen som framkallar fenomenet eller alla värktabletter, men svullen blir den för alla. För mig tog det nog t o m en mån. (tror jag) innan den minskade men den gör det. LOVAR Hav förtröstan.

• famousfairy

Ja Flisann.. svullen mage inte kul.. ge den två veckor minst...
    Allt jag ha läste om era op nyligen stämmer helt o hållit med var jag/ vi gick igenom

Kanske inte skriva så mycket men jag läsa nästan varje dag..
    Kram!

• Flisann

Tack alla för era svar! Ja, det har trots allt bara gått 1 1/2 vecka så magen får väll puta ett tag till :)

• Flisann

Hej
    Här kommer en fråga till. Hur var det med era bröstvårtor efter operationen? Mina är nämligen superkänsliga för beröring och jag måste t.om sova med toppen på för annars är det obehagligt av täcket..
    Annars mår jag faktiskt riktigt bra!Trodde det här skulle vara mycket värre med smärtor och så.

• Ester

hej alla

börjar känna mig bättre nu faktiskt, hade svårt att andas upplevde jag men det känns lite bättre nu, gör ju fortfarande ont, hugger och svider när jag gör vissa rörelser, och massagen är ju inte super skön heller precis, men men det har ju faktiskt bara gått en vecka.

Flisann

mina bröstvårtor är också super ömma, jag har min topp på mig hela dagarna nu, skönt att du kan ligga i sängen det kan inte jag får supe ont i ryggen, så jag sover i soffan

kram

Svar på tråden Bröstförstoring 7