2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
drömbrud:
vart i thailand har ni tänkt åka och när åker ni?
vi ska också till thailand i tre veckor. först krabi och sen bangkok. jag hoppas att vi kan åka ut ett par dagar till nån enslig ö också och bara mysa och snorkla.
drömbrud
Fast i jämförelse med Sverige så är det inte så dyrt att äta (så länge som dollarkursen står så lågt iaf), däremot är det helt sjukt dyrt att BO i NY Jösses Amanda säger jag bara. Men men, några dagar i NY ska jag ha, sen åker vi vidare och troligtvis avslutar vi med en vecka endera på Hawaii eller nånstans i Karibien. Perfect!
Ina
Meh, gå kan man ju göra även om det är snö
MrsNyberg2B
Tack för det! Tur att nån håller med mig
vi har tänkt också på resa men det är inte bestämt ännu scotland :)
Liknande dig. Några dagar i Bankok o shopa fejk grejer och sånt..
Sen åka runt... Har vart där förut men vet inte riktgt vilka stället som har åter upp buggds sedan katastrofen... Den som lever får se..
Min bror är ½ Thai (vi har samma pappa men inte samma mamma) och om han är där tror jag att vi tar några dagar runt med honom och kollar in det likosm 'riktiga' livet. Träffar hans släkt och så.. Skulle va super mysigt...
Men oxå på en enslig ö bara älsklingen och jag.. .
Norsken
Jo iofs. Men ja tänker mest på boende, som du sa... Och shoppa och så, inge kul o shoppaloss till Sverigepriser kanske...
Ursäckta min Svenska, jag kan ju inte skriva rent
norrsken:
gå i snö?!? näää det gör jag bara inte! det är en mil om dan.
fast iofs.. det kanske jag skulle börja med. så att jag också kan säga till mina barn att "när jag var ung fick jag minsann pulsa i snö en miiiil för att komma till skolan..."
drömbrud:
har ni bestämt när ni ska åka då?
Vi gifter oss den 20e.. 21 har vi vår årsdag
Så antigen 23e nått...
Får 20.000 av mormor och morfar i bröllopspresent så helöst skulle jag vilja använda dem direktoch boka resa på Söndagen, när pengarna sitter på kontot.. Skulle vara det bästan, men då är chansen att vi får vänta änu längre på resa...
drömbrud
Norrsken heter jag faktiskt :-P
Ja men shoppingen är faktiskt bra mycket billigare i USA på dom flesta ställen Men helt klart inte lika billigt som i Thailand
Ina
Ja men du skulle ju gå ner i vikt - så GÅ då