2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
hohoo, ingen inne?!
Men JAG är ju inne!
Jag och sambon sitter äntligen och pratar bröllop på riktigt
norrsken:
va mysigt. va säger han då?
själv sitter jag här och är irriterad. adam frågar hur jag mår och jag skyller på allt möjligt. jag är så fjompig!!
borde säga rätt ut att vi är så trååååkiga!!! jag får panik över att vi har ägnat hela tre veckors ledighet till att göra precis ingenting.
jag är trött på att göra ingenting!
sen känner jag mig tjock och ful och fattig och om möjligt som den tråkigaste i hela universum. och tröstäta kan jag inte göra eftersom vi har noll mat hemma.
förlåt at jag gnäller men det måste bara ut!
nu ska jag skärpa mej.
Ina
Ja, vad säger vi? Jag vet faktiskt inte... Han har inte så mycket åsikter - "Bara vi blir gifta" - så jag antar att jag kommer få bestämma allt
Klart du ska gnälla av dig, och du, jag vet PRECIS hur du känner
norrsken:
inte för att önska att du känner likadant men det är ju skönt för min del att veta att jag inte är ensam.
jag är så rädd för att prata med min älskling om det här för jag vill inte att han ska tycka att jag har dåligt självförtroende eftersom det tydligen anses som fult/osexigt.
dessutom är jag sjuuuukt trött på att han sitter med hörlurar på vid datorn och inte lyssnar när jag pratar med honom. när vi bor i en större lägenhet än en etta kommer jag aldrig få se honom :(
är det roligare att spela skjutarspel än att umgås med mig?!
norrsken igen:
tror det är rätt vanligt a tt killar ser det som så att "bara vi blir gifta"
just idag stör det mig också nått enormt!
ska jag lägga ner ett helt år på planering och han inte nått annat än att behaga att dyka upp och säga ja? adam har avsagt sej ansvaret kring vår bröllopsresa med motiveringen att det sköter jag bättre än honom.... blää..
För att sammanfatta (och allt jag kan säga är): Killar är hopplösa!
Norrsken,
Vilken tur!
Fast just idag känns det mer lockande med bebis först. Här ändras det från dag till dag.
Var hemma hos svärföräldrarna i helgen och där var även sambons bror+respektive. De ska få bebis nästa månad. De satt där i soffan och så la han handen på hennes mage, usch så avis jag blev då. Fick nästan tårar i ögonen. Jag vill ju också ha det så.
Heeeej! så nu är här någon!!
Ett tag ekade det här!
hör att det är lite tråkig stämning här inne... jag förstår precis vad ni pratar om ..
Heeeeeej tjejer!!! VAD NI SKRIVER!!! Jag har inte kunnat logga in senaste 1-2 veckorna...
Orkar inte läsa att 50 elva sidor ni skrivit
Måste meddela att vi bytt datum... Är inte längre en 2008a utan en 2007a.. Närmare bestämt 20/10-07
Får jag fortfarande vara kvar?