2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Hej hej..
jag har inte hängt med i de tidigare trådarna då jag nyss hittat hit. Vi ska iaf gifta oss i augusti 2008 och jag planerar redan för fullt =)
Malinanan:
väääälkommen till vår underbara tråd!
vi andra har hängt här i evigheter, så du är inte tidig, du är sen:D
drömbrud:
nu är det ju du som gifter dej först!! va kul för er! har han poppat frågan ännu med tanke på att ni inte har så långt kvar?
ojoj, nu blev det genast bara typ nio månader kvar för er minsann!!
cia-bruden-:
vi är också sugna som bara den på att få en liten bebis... men eftersom jag ska gå ett halvår till i skolan och sen jobba ett tag för att få föräldrapenning så passar det bra att vi gifter oss först. ett företag åt gången här:D
för övrigt måste jag säga att jag talar lite i nattmössan nu eftersom jag nu under lovet har gått upp vid ett-tvåtiden på dagen och nu är det rena natten egentligen, men tänkte säga iallafall att jag inte är arg längre. jag fick gråta ut igår och klaga ur mej allting så nu är det ordnat. vi ska baka bröd tillsammans idag och försöka sitta mindre vid datorn och tv:n. får väl se hur det går... hehe.. och sen när adams fot är bra (doktorn den 12:e) så ska vi börja jogga igen. nu är det plötsligt januari, månaden jag har lovat ta tag i allt!
ojojoj. det är ju den här månaden jag ska börja gå ner fem kilo till bröllopet!!
just det, adam har lovat att om jag gnäller nåt mer över mej själv och kring min person så ska han få bita mig i sidan tre gånger;)
drömbrud
Welcome back! Klart du ska fortsätta hänga här, både MrsNyberg2B och Ina hänger ju här fast dom egentligen är 2007or
Men hur kommer det sig att ni lagt det så tidigt?
Ja själv sitter jag ju då och velar igen - vinterbröllop eller sommarbröllop? Känns så meningslöst med vinterbröllop när det ska vara sånt här j*vla väder hela tiden! Då skulle man ju lika gärna kunna utnyttja sånt som blir lättare med ett sommarbröllop... Eller? Och sambon säger bara att det inte spelar nån roll för honom
Men vi bestämde 2 saker igår i alla fall: Vi ska gifta oss innan jag börjar skolan nästa höst och att vi ska gifta oss, åka på minisemester och sen lite senare ta den riktiga bröllopsresan! Framsteg!
Välkommen Malinanan förresten!
Hur långt har ni kommit då? Berätta lite om er!
Hej tjejer!!
Drömbrud: åh vad kul! klart du ska vara kvar!! :D
InaHjärtarAdam: för några sidor sedan skrev ni om infoblad... jag ska ha ett ABC... i vårt info blad, samt skriva vad vis ka äta, lite kontaktuppgifter, önkselista m.m
~Norrsken~: Kul att ni bestämt lite... ja jag förstår att vinterbröllop inte känns så kul just nu... men snön kommer snaaart ska du se.. :) och ni funderade ju på februari va? det är ju ett tag kvar :) snön kommer :)
Malinanan: Välkommen hit! :)
snitte
Ja, jag tänker som så att är det riktigt fint i februari i år då kanske vi satsar. Men om det fortsätter såhär, då vettef*n alltså. Då kanske det blir sommarbröllop ändå. Det skulle ju också ge oss mer tid att spara pengar... Hmm... Ja, jag får väl vänta tills ringen sitter på fingret åtminstone
Och apropå det så tog sambon med sig ringbroschyren idag, tillsammans med adressen till Vigselbutiken och mumlade nånting om att han skulle sälja lite fonder!
hahaha det är på gång ska du se... :)
Ja men kolla vädret i år och är det lika pissigt så kan ni ju alltid byta till Sommarbröllop det var ni ju inne på först. :)
Igår Magnus sin bror om han kunde tänka sig att vara bestman/ marskalk och han blev faktiskt lite förvånad... haha :) vi sa att han skulle fundera för det innebär ju en hel del... :) men han kommer ju svara JA... :)
Äntligen!!!
Förloving i New York 8/8-07!
Sen gifter vi oss 080808!
Jajamen, nu så jäklar!!
Vi har bestämt sen lääänge att vi ska gifta oss 080808 men sambon vill inte förlova sig förrän 08 oxå, men nu har han ändrat sig så nu känns allt så himla skoj! Jag är sån att jag inte riktigt kan börja planera förrän förlovningen gått av stapeln!!
Åh, nu du , bridezilla på g!!!
Ja nu är det kanske lite "movement at last!"
Ja, vi får nog göra så. Vi satt och pratade igårkväll om hur det blir om vi nu skulle flytta till Göteborg, vart vi skulle gifta oss och så. Vi är överens om att vi endera gifter oss där vi bor eller där vi kommer ifrån. Lasse tyckte dock att det kanske blir lite krångligt och jobbigt att planera bröllop långt hemifrån om vi nu flyttar. Och egentligen har han väl rätt, det blir ju inte lika enkelt som om man gifter sig där man bor. Göteborg känns dock väldigt INTE-lockande på vintern... Åh, så SVÅRT det kan vara