2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
vad gött att få 20 000 i bröllopspresent då skulle jag oxå flytta fram bröllopet. :D
Jadu.. Pulver i 3 veckor.. Sen varierat pulver med nyttig mat.
Jag och min bl. svärmor kör tillsamans..
Riktigt kul faktiskt!
drömbrud:
20 kg, men då finns det väl inget kvar av dej sen?
Aah, jo det länns bra... plus att killen får 25.000 nu i vår rätt in i kassan... Iaf 20.000
*klirr klirr*
aha min mor drack något pulver från herbellife för nåt år sedan och tyckte jag skulle prova... hon gick ner jätte mycket men jag gick UPP 5 kilo ( det är dem jag skulle tappa nu) när jag frågade säljaren så sa han bara... "din kropp behövde nog dem kilona då" VA??? tack lixom... hehe
hoppas det fungerar bättre för dig!
drömbrud: ÅÅÅH vad skönt att slippa tänka så mycket på ekonomin då har ni ju nära 50.000 på ett bräde lixom GÔTT!!! :D
Jooo, jag väger gripande 88 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vill ner till 68-70.
Är 173 cm lång..
SÅåå.. Jag har gått upp 8 kilo nu under hösten, så de tror jag går bort fortast, de e de andra som har några år på nacken...
Bara det att 20.000 får vi ju först EFTER brölopet
Hehe, men visst är det bra!
Herbalife har jag testat, de är helt ok. Men krångligt med massa tapletter och vitaminer.. Använder Cambridgekuren nu, där ligger allt redan i engångsförpackade påsar... + att det är godare och billigare...
drömbrud:
ok. hur funkar det här pulvret då?
själv verkar mina kilon ha fastnat. det spelar ingen roll varesej jag "bantar" eller äter jättejättemycket. det ligger ändå på typ 57kg.
jag vill ner till min vanliga vikt på 52kg som jag hade innan jag var sjuk. har en ämnenomsättningssjukdom som heter giftstruma. iom den så gick jag upp till ca 78kg. när jag blev opererad så försvann allt ganska fort, förutom dom här sista jävla kilona då som har satt sej som berget. huvva!