• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • InaHjärtarAdam

jg hittade nåt pulver i skafferiet, alpnaering med smak av skogsbär. har nån testat det?

• drömbrud

Jag beställer härifrån
    www.viktklubben.nu

(får inte göra reklam, detta är inte reklam för alla småpolier som tjikar runt i alla trådar och anmäler bara för att jävlas)

• MrsNyberg2B

Om jag vägde 57 kg, skulle jag vara glad... (fast jag har ju gjort det, och då var jag sjuk, så jag tror egentligen inte jag skulle vilja det..) Själv ska jag komma igång med träningen - jättelätt... Ska ringa och boka tid - "sen". Man vill ju iaf gärna slippa gäddhänget till bröllopet, speciellt om man har en armlös klänning..

• drömbrud

Har testat GImetoden, gck ner en del på det förra ret. De jag tyckte var jobbigt var att laga mat o sånt.. Jag har liksom inte tid o så.. Pulver gör att jag slipper tänka några veckor

• MrsNyberg2B

Observera att jag menar inte att du inte ska gå ner Ina.. En matchvikt är ju en matchvikt lixom och fem kilo tar ju ändå en del plats..

• InaHjärtarAdam

MrsNyberg2B :
    jag är bara 157 cm lång så på mej är dom 57 kilona välpackade;) när jag var sjuk innan jag gick upp så mycket i vikt så vägde jag ynka 39kg!! det var hemskt! kunde knappt sitta på en stol utan att få ont i rumpan...

• drömbrud

Käre tid. Va din kropp har fått utstå!
    Jobbigt att de inte försvinner, försök med CK de kasnke funkar för dig?

• InaHjärtarAdam

drömbrud:

läser precis om den. kan kanske vara nått för mej.. fast är det dyrt?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4