2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Hej Anja74- Välkommen!
Jepp har har vi planerat lääänge :) hihi
Vi gifter oss 5 juli, nära ert datum :) och vi har redan bokat kyrka och prelimminärbokat lokal. Jag kommer skicka ut mina inbjudningar i januari/februari något tror jag...
Anja74
Välkommen till vår underbara tråd! Här har vissa av oss hängt i över ett år och äntligen kan vi säga att "nästa år, då gifter vi oss!"
Ser att ni har samma datum som vi hade tänkt oss från början och det är mycket möjligt att det blir det igen om vi ändrar oss till sommarbröllop igen Nog tycker jag att du kan ringa och höra med lokal och kyrka om det går att boka, men än är det ingen brådska
Inbjudningarna skulle jag satsa på att skicka ut ca 3 månader innan ni gifter er, just för att det är i semestertider. Alltid bra med framförhållning
Här är en sammanfattning över oss härinne, skriv gärna in dig du med! Och alla andra nya som inte gjort det
InaHjärtarADam - Irina 22, Bor i Södertälje och gifter sig med sin Adam 24, 15:e December -07.
Helmborn2B - Camilla, 22, bor i Lerum och gifter sig med sin Anders, 27, 2 Augusti 2008. camilla-anders.weddingannouncer.com/
MsNordqvist - Angelica, 22, bor i Skellefteå och gifter sig med sin Lars, 27, vintern 2008. foreverandever.weddingannouncer.com
drömbrud - Joy, 18 , bor i Stockholm och gifter sig med sin Andreas, 19, 2 Februari 2008. joyochandreas.weddingannouncer.com
Snitte- Rebecca 22 bor i Karlstad gifter sig med sin Magnus 23 den 5 juli 2008
June20- Samantha, 26, bor i GBG ch gifter sig med sin Bojan, 26, 2a Aug 2008
Snart_FruL - Madeleine, 33, bor i Kortedala och gifter sig med sin Mikael, 33, den 8 Mars 2008
MrsNyberg2B - Åsa, 27, bor i Tranås och gifter sig med sin Peter, 32, 17 Maj 2008
blivandefruandersson08- therése,26 gifter sig med Daniel,27 (snart), våren2008 april el maj,Bor i vagnhärad
Brud 2008 - Sara, 21, bor i Göteborg och gifter sig med Henrik, 22, 20 juni 2008
kling2008.weddingannouncer.com
gica- Gica, 26, bor i Göteborg och gifter sig med sin Mr Right 29, sommaren 2008.
Lucy_ - Anna, 19, gifter sig med sin D, 25, troligtvis den 2 februari 2008
angelica79 - Angelica, 27, fem barn, bor i Eslöv och ska gifta sig med Richard, 28, 2 augusti 2008, www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
snitte
(Ta det här på rätt sätt nu, konstruktiv kritik! ) Är det verkligen så smart att skicka ut inbjudningar redan i januari? Jag förstår din tanke - semestrar osv - men att skicka ut för tidigt är inte alltid så bra heller. Folk har inte riktigt koll på vad dom gör om ett halvår liksom och det kan lätt glömmas bort osv. Men det är bara en tanke
InaHjärtarAdam:
Tack så mycket vad välkommen jag känner mig här, gulliga ni är. Och jag äralltså sen inte tidig =) Det känns ju bra då slipper jag känna mig dum för att jag redan börjat planera, jag är alltså inte ensam ;)
~Norrsken~ : Tackar tackar
Ska jag dra en snabbis om oss då.
Jag är 25 år han är 26 vi har varit tillsamans i snart 7 år. Tillsammans har vi en son William som är 5år. Vi förlovade oss i november när det faktiskt fanns en hel del snö ute(snön försvann dock ganska snabbt och har sen dess inte synts till).
I planeringen har vi kommit hit:
*Bröllop Aug 2008 (datum ej bestämt)
*Vi blir ca: 60 gäster. Gästlistan är tillfälligt gjord men det är ju ett tag kvar så det kommer nog bli en del ändringar.
*Vi har bestämt vilken kyrka (dock ej bokat)
*Mina planer på maten är just nu buffe men det där kanske ändras det med =)
ja typ där någonsans är jag väl..
kul att vara här iaf så man har lite andra tokiga brudar att surra med =)
Malinanan
Skriv in dig i listan ovan du oxå! Vart i Sverige finns ni då?
Åh vilka snabba svar. Tack!!
Jag har oxå tänkt på att det kan vara fööör tidigt med fyra månader innan, så att folk hinner glömma, men samtidigt så vill man ju vara ute i god tid, så att folk inte hinner boka resor och sånt!
Ska lägga in mig i listan :) Hur gör jag, fniss...
Anja74
Kopiera den bara och lägg in dig i slutet med samma uppgifter som oss andra
InaHjärtarADam - Irina 22, Bor i Södertälje och gifter sig med sin Adam 24, 15:e December -07.
Helmborn2B - Camilla, 22, bor i Lerum och gifter sig med sin Anders, 27, 2 Augusti 2008. camilla-anders.weddingannouncer.com/
MsNordqvist - Angelica, 22, bor i Skellefteå och gifter sig med sin Lars, 27, vintern 2008. foreverandever.weddingannouncer.com
drömbrud - Joy, 18 , bor i Stockholm och gifter sig med sin Andreas, 19, 2 Februari 2008. joyochandreas.weddingannouncer.com
Snitte- Rebecca 22 bor i Karlstad gifter sig med sin Magnus 23 den 5 juli 2008
June20- Samantha, 26, bor i GBG ch gifter sig med sin Bojan, 26, 2a Aug 2008
Snart_FruL - Madeleine, 33, bor i Kortedala och gifter sig med sin Mikael, 33, den 8 Mars 2008
MrsNyberg2B - Åsa, 27, bor i Tranås och gifter sig med sin Peter, 32, 17 Maj 2008
blivandefruandersson08- therése,26 gifter sig med Daniel,27 (snart), våren2008 april el maj,Bor i vagnhärad
Brud 2008 - Sara, 21, bor i Göteborg och gifter sig med Henrik, 22, 20 juni 2008
kling2008.weddingannouncer.com
gica- Gica, 26, bor i Göteborg och gifter sig med sin Mr Right 29, sommaren 2008.
Lucy_ - Anna, 19, gifter sig med sin D, 25, troligtvis den 2 februari 2008
angelica79 - Angelica, 27, fem barn, bor i Eslöv och ska gifta sig med Richard, 28, 2 augusti 2008, www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
Anja 32, gifter sig med sin Daniel, 33, den 19 juli 2008.
anjasbrollops.blogg.se/
~Norrsken~: Nja jag har stött och blött det där... men jag vill ha svar på vilka som kommer i slutet av mars hade jag tänkt.. :) har pratat med några brudar som satte osa en månad innan och höll på att stressa ihjäl sig med allt.. :) jag ska måla glas och grejer till alla gäster med namn och bordsplaceringen måste göras m.m.m så jag vill ha god tid på mig... :D bara därför :)
Malinanan: vi funderar också på buffé eller funderar och funderar det är bestämt men inte riktigt vad den ska innehålla.. :)