• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • InaHjärtarAdam

drömbrud :
    men du kan säkert komma överens om betalning med flygbolaget på nått vis, och boka redan nu tror jag!

när vi reste för ett tag sen, men ving tror jag det var, eller solresor.. så stod det på vår bokning iallafall nåt i stil med "resan skall vara betalt senast den XX/XX eller efter överenskommelse" typ.. så ring och testa!

• InaHjärtarAdam

norrsken:
    just det. det är därför jag har köpt en semla idag:D

• drömbrud

Ojj, men det vågar jag inte. Måste boka kyrka och lokal först.. Läskigt att boka resa bara så där hux flux. Och v ska ju åka runt dessutom, ska man boka olika hotell då?

Nee.. det blir en senre historia, de får brorsan ta hand om

• InaHjärtarAdam

drömbrud:

vi ska bara köpa flygstolar. hotell fixar vi där nere. fast jag tror vi ska boka julafton och nyårsafton hemifrån för jag läste nånstans att det kan vara lite knepigt att få rum just dom dagarna..

• InaHjärtarAdam

norrsken:
    ja lite näring måste ju bilringen få, annars dör den ju!!

• drömbrud

Ina, hahah.. Själv råbantar jag.. 20 kg ska bort

• Snitte- 5/7-2008

hej hopp, tog en paus och lagade mat.. Norrsken kul att ni bestämt er för USA jag var där för 2 år sen och besökte paradiset på jorden... :) Orcas Island jag tyckte det var uuunderbart... sen flängde vi runt överallt annars oxå men det var kul! :)

hihi diet är inge kul, gick ju på en innan jul och tappade 5 kilo efter julmaten har jag gått upp 1.5 igen.. :( så nu måste jag börja igen... *suck* hihi men men jag blir ju glad sen när jag har min idealvikt..

Var har june20 tat vägen?????

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4