• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Nightingale
    Jag är som dig, känner mig inte riktigt fri att planera ordentligt innan ringen sitter på fingret. Ändå hamnar jag här hela tiden

KUL att ni äntligen bestämt er - GRATTIS!

• Snitte- 5/7-2008

Nightingale: Välkommen hit! kul att förlovning är på G :)

Här är vi blandade både förlovade och i väntans stunder :) hihi
    Men planeras görs det för fullt!!! :)

Vad mysigt med förlovning i New York, det är jätte fint där! :)

• Snitte- 5/7-2008

~Norrsken~: Men det borde inte var några problem att planera på annat håll.. ni behöver ju bara ringa och boka lokaler osv... trycksaker, inbjudan, bordsplacering, gästlista, bestämmande av mat kan man ju göra ändå :)

• Pumpkin

snitte
    Absolut! Men sambon måste ju få vara med och tycka lite oxå, jag försöker ju uppmuntra till eget tänkande

• Nightingale

Norrsken och snitte:

TACK TACK!!

Förlovningen är hemlig, men herregud, jag tackar min lyckliga stjärna för forum som man kan skvallra för!! Att hålla inne med det här? Nä - det går INTE!

Ja nu börjar planeringen på allvar, även om jag tänkt ut allt för länge sen!

Hur tidigt kan man boka kyrka. Vi ska gifta oss i en kyrka där det inte varit en vigsel på de närmsta fem åren, så det kanske inte är så bråttom??

• Pumpkin

Nightingale
    Tror inte ni måste skynda er att boka kyrka, men nån gång i sommar kanske?

• Nightingale

Nej jag skulle nog skämmas om jag ringde redan nu!! Prällen (min konfrimationspräst) skulle nog skratta åt mig! Kyrkan är knappt igång! Ligger mitt i skogen!

Men eftersom 080808 är ett så speciellt datum så vore det väl min klassiska otur om ngn oxå ville gifta sig just då!

• Snitte- 5/7-2008

Hej hopp!

Vi har redan bokat kyrka... :) vi gifter oss i början på juli men jag kände ändå att jag ville had et klart :) men som ~Norrsken~ skrev så typ någon gång i sommar kanske... och är det nåt mer par är det nog inte hela världen för man kan ju ha flera vigslar på samma dag :)

• Snitte- 5/7-2008

Vet ni: en gång när jag ringde en kyrka för företagets räkning, vi ville boka in den till en visning av våra blommor då sa hon att de kunde ha upp till 4 vigslar på en dag och ibland bara 20 minuter emellan vigslarna.... ????!!!! men det kan väl inte stämma!!

Tänk er själva... nygifta, alla glada så går man ut och ska ta kort med alla gäster... men då kommer ett ANNAT brudpars gäster och ska in i kyrkan och sen ett annat par.. värsta krocken"!!!! nej så kan det ju inte vara :( hon ville nog bara vara elak :( jag dividerade LÄÄÄNGE med henne men det slutade med att hon tyckte jag var dum och naiv... men hallå!! Tur att jag inte bokat er kyrka till min egen vigsel sa jag bara och la på! usch!

• Cia-bruden

Hej tjejer!
    Är fortfarande mer inne på bebis just nu så jag håller mig lite i bakgrunden här.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4