2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
ska nån här åka nånstans i sommar??
Vi ska åka till Polen i sommar, men just nu önskar jag att vi slapp
varför vill du inte åka, norrsken?
För att jag hellre skulle lägga pengarna på en resa som jag och Lasse själva valt. Men nu ska vi åka till Polen som en födelsedagspresent till morfar, hela familjen. Det ska visserligen bli jättetrevligt, men det finns det många ställen som är
okej då förstår jag..
vi ska om vi har råd åka till spanien, malaga. en kompis pappa har en vingård där så vi får bo gratis. men vet inte om det blir av för den kompisen snackar om nån långresa över sommaren. och vi åker ju inte gärna dit ensamna utan honom och resten av gänget. vi skulle isåfall om det blir av åka dit typ tio pers.
blir det inte av så kanske vi slår till på en sistaminuten.
sen vill mamma bjuda med mej till reykjavik en långweekend i typ augusti-september. fast det är hemligt än så länge :D
Åh så roligt att åka ett helt gäng sådär! Hoppas det blir av för er, det kan nog bli ungefär hur skoj som helst!
Hehe, önskar att min mamma kunde bjuda mig på en resa till Reykjavik oxå
tjenn TJENNA
~Norrsken~ tråkigt att din sambo inte haft tid ännu... vi hoppas det blir något storslaget när det väl inträffar :::) du vill inte ta saken i egna händer då? :)
åååg jag var på island förra året det var UNDERBART! skulle gärna åka dit med min älskling, var där med mina små scouter. :)
snitte
Jag har frågat honom om jag ska göra det, men han säger ju att han VILL göra det! Så då får han väl göra det också helt enkelt... Och jag har för den delen inte råd heller, det är han som har resurserna.
Nu har vi precis kommit hem från bion, var och såg The Holiday. Jättemysig film! Till och med sambon gillade den, trots att det var en klassisk feel-good-chickflick
Är ni vakna tjejer? Det är knappt att jag är det, var ute igår.. Och det var längesen som jag dansade till klockan fyra på natten. Oj oj, vad man känner sig sliten idag! Men kul var det!
Norrsken: Så du tyckte The Holiday var bra?! Jag har fått biobiljetter i julklapp från jobbet och är lite sugen på att se en riktig tjejfilm som man mår bra av ;)
Vet ni vad?! Vi satt och kikade runt på potentiella bröllopsresor igår eftermiddag och upptäckte att fritidsresor faktiskt åker till Venezuela på sommaren!!! Så nu är vårt problem löst, nu får vi det resmål vi vill och vid den tidpunkt vi vill, några dagar efter bröllopet!! Dessutom kan min M2B:s dröm att få se djungeln gå i uppfyllelse och min dröm att simma med delfiner uppfyllas *går på moln*
gica
Jag är vaken!
Jo, jag tycker det var en riktigt mysig film. Visst, lite förutsägbar som dom flesta chickflicks, men jag fick mig ett par rejäla chockar oxå! Kan verkligen rekommendera filmen!
Kul att ni hittat er bröllopsresa och att ni kan göra den när ni vill Idéen att åka på en minisemester inom Sverige först börjar verkligen gro i mitt huvud, på det sättet kan vi åka med rätt namn i passen sen, det vore tufft!