• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • gica

Den var också fin.. Näe, nu ska jag sätta mig och mysa lite med min M2B framför tv:n men jag kanske kikar in senare.. Ha det gott tjejer!!

• Maggies

Gör det. Min kommer snart och hälsar på så då ska jag göra detsamma.

• Snitte- 5/7-2008

hej tjejer nu har jag och min magnus vart på bio.. :) såg bond filmen :) vi är såå himla dåliga på att gå på bio tillsammans detta var 3:e gången själva fast egentligen inte för syrran och en kompis till henne var med men de satt på en annan rad. 3 gången på snart 4 år... haha

JÄTTE fina caketoppers jag vill också ha!!

• Maggies

Godmorgon på er! (och nej, jag steg inte upp nu )

• Pumpkin

Morning!

Har inte heller just stigit upp, har faktiskt både hunnit äta frukost och klå upp Lasse i När & Fjärran-spelet

• InaHjärtarAdam

hallå tjejer. jag vaknade nyss:D

• Pumpkin

Grr, så frustrerad jag blir!

Jag frågade sambon idag om varför vi inte förlovar oss, han säger ju att han vill och att han har pengar till det - så VAD är PROBLEMET?
    Då svarar han: Ja men jag har inte haft TID att gå på stan och beställa än.
    VADDÅ TID?! Han har ju för faen varit på stan och mött mig flera gånger den senaste veckan till exempel. Det är la bara att gå ner på stan, gå in på butiken och beställa!? Vad kan det ta liksom, FEM minuter?! GRR

• InaHjärtarAdam

norrsken:
    ja storforsen och allt där runt är heeeelt fantastiskt!!! det stället har verkligen satt sej på min näthinna...!

jag var där för tre år sen och det var väldigt romantiskt. tyvärr var det med mitt ex så jag vill åka dit snart igen och "lappa över" på nått vis så jag får ha det ännu mer romantiskt och mysigt med adam!

synd att det ska vara så tidsödande för din m2b att få tummen ur och fixa ringar!! men han kanske vill fria så att ni gifter er inom ett år efter förlovningen? eller så har han extravaganta planer som tar tid att fixa med;)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4