• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Helmborn2B

Jag har också kollat på en maggie.. ska se om jag hittar länken till den bara. Visst är den underbar, väninnan ser ut som en riktig princessa i den!

• Pumpkin

Helmborn2B:
    Den är också supervacker!

• Snitte- 5/7-2008

Helmborn2B den var också jätte fin! du ser nog också ut som en prinsessa i din :) hihi ligger den också påm 13000?

• Helmborn2B

snitte: Ja den ligger nog på nått liknande. hmm.. vill man bli fin så får plånboken lida pin.. det är ett motto jag lever efter.

• InaHjärtarAdam

Helmborn2B :
    den klänningen är såååå fin! finns på princessa i södertälje och jag har provat den:D

kände mig som i sjunde himlen a llra minst och ville INTE ta av mej den. men jag var ju tvungen. 13000 är bara alldeles för mycket för vår klänningsbudget.

• InaHjärtarAdam

kul att höra om fler som snart ska börja bebisverkstad:) vi börjar i mars nästa år och jag LÄNGTAR!!!

igår låg vi uppe till halv fem på natten och högläste Tove Jansson "det osynliga barnet" för att öva på att läsa böcker för ett barn.. hihih, vi är kanske lite tokiga..
    vi har också klurat på vad bebis ska heta och det blir FRANK Love(ja, jag vet men adam vill så gärna...) eller LILLY Elise (det har jag bestämt)

• Snitte- 5/7-2008

Hihi vad kul.. vi har också bestämt namn... :)
    det kommer bli leo om d et är en pöjk och en Diana om det blir en tös... :)

sen måste vi komma på fler namn om det blir fler barn.?
    hur många vill ni ha?

• Honey Boo

Helt fel forum för mig (brud om ett par månader!), men jag vill bara göra ett inlägg!

Om ni bor neråt landet kan det vara värt att köpa klänningen i Köpenhamn. Köpte min Maggie S. där. Den kostade egentligen 13600 DKK, men eftersom vi skattar i Sverige har hwww.houseofbrides.dk i Danmark som policy att de drar av 20% på priset om man som svensk handlar där! Galet men helt sant!

Det blir en bra slant på en dyr klänning!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4