2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
~Norrsken~: Okej, låter bra.
Sååå jobbigt att träna
~Norrsken~: Haha, jaa. Jag har tänkt komma igång ordentligt med det när jag flyttar till Umeå. Bra med lite framtidsplaner.
Ja, framtidsplaner är bra
Hallå tjejer!
Allt väl med er?
Även om jag själv är nykomling på sidan så hälsar jag ändå de nya: Välkommna!
Ja, jag skulle ju berätta vad jag gör för nått på dagarna (förutom planera...) Just nu är 100% sjukskriven pga bulimin och allt annat tillhörande det. Innan har jag varit mammaledig en hel del - ju - men också hunnit jobba som personlig assistent, vårdbiträde och hotellvärdinna.
På måndag går min sjukskrivning ner till 50% - för då börjar mitt nya liv! Jag ska plugga halvtid på komvux och det ska bli sååå kul! Äntligen får jag komma ut bland alla "normala" och dryfta andra saker än mina problem och barnuppfostran! *ler*
Då jag inte läst in gymnasiet så blir det de jag satsar på först - ska börja med MatteA, Psykologi A och Dataprogrammering.
Har läst på Komvux sen innan - men hoppade av, så lite har jag bockat av på listan!
Ja - visst var det en kort formulering om vad jag sysslar med på dagarna? Men å andra sidan så är jag ganska invecklad som person ändå och då duger ju inga korta föredrag! *ler*
Nähäpp, det var det... Dags att käka lite lunch nu kanske!
Ha de gott!
angelica79:
Ja, att du varit mammaledig tidigare är ju inte så svårt att förstå
Kul att du ska börja plugga och ser framemot det, det är ju en klar förutsättning för att det ska gå så bra som det bara kan!
Jag sitter på jobbet nu och är sååå trött och mitt huvud känns som att det är inklämt i en tving. Inte skönt Sambon funderar på att gå på O'Learys med grabbarna ikväll och kolla på hockey - gärna för mig, då får jag sova i lugn och ro!
~Norrsken~ -
Hoppas du får en lugn kväll då... så du kan slippa pressen mot ditt huvud! *inge kul*
Jag ska iväg till mammas restaurang ikväll - ska hjälpa till att servera ett 75personers sällskap med trerätters. Brukar vara kul - tycker om att få komma iväg och hjälpa till lite!
Just nu sitter jag och skriver kommentarer om alla bröllopsgästerna.. Som då ska vara med i bordshäftet. Kan ju lika bra passa på att skriva om dem som jag är ganska säker på kommer att komma.. Eller kallas det kanske att "vara för tidigt ute"?? *ler* Struntsamma - jag tycker det är kul!
Ha de!
angelica79: Så roligt att du tänker börja läsa och att du är så inspirerad!
Jag har suttit med budget och gästlista - inte lika roligt som att skriva kommentarer om folk. Hur ska det här gå? Men surfar man vidare till klänningssidor så känns det allt bättre.
Tror jag ska börja göra utkast till inbjudningar snart...
~Norrsken~: Hoppas ditt huvud blir bättre! Det kanske är bra att få en lugn kväll då.
Lucy_:
Ja alltså slutar inte mitt huvud att göra ont snart så lägger jag mig ner och dör!