2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
snitte: Så du har eget företag? Vad för slags?
InaHjärtarAdam: Så bra, då är han ju en väldigt värdefull hjälp!
~Norrsken~: Lite nervös bör man ju vara om man ska flytta. Men det blir säkert bra. Du känner ju i alla fall en person.
Lucy_:
Jo, det blir säkert bra... Och jag känner faktiskt fler än min sambo, han har vänner och släkt därnere Men ändå... Oroar mig mycket för ekonomin, studier och själva flytten... Fast själva flyttandet har jag ju gjort så många gånger tidigare.
Hejsan
Lucy_: jag har ett bröllopsdekorationsföretag..:)
Jobbar med bröllop hela dagarna alltså :) hihi
snitte: Aha, så passande.
~Norrsken~: Då är det ju inga problem.
Lucy_:
Men ändå
~Norrsken~: om din m2b får tjänsten när börjar flyttandet då? håller tummarna för er!
snitte:
Har ingen aning! Det enda vi vet är att sista ansökningsdatum är på måndag, men sen står det inget om när tjänsten börjar eller så... Men jag skulle väl gissa att det blir någon gång i vår, sambon måste ju hinna säga upp sig osv också. Och jag med för den delen.
ja och lete bostad och du måste ju söka nytt jobb osv.. :)
Men ändå... det blir nog bra hur det än blir tror du inte det?
snitte:
Jo, vi letar redan lägenhet lite löst. Har anmält oss bostadssökande osv. Och jag ska börja söka lite jobb redan nu, skulle det inte bli av så kan jag ju tacka nej liksom.
Nog blir det bra, det tror jag. Jag är bara nervös, det är ju en stor förändring. Ekonomin är väl vad jag oroar mig mest för, men det ska nog gå bra.
aha... ja men blir det så att ni måste flytta så hittar du säkert något välbetalt jobb så ni får ihop allt till bröllopet... :) det ordnar sig vettu!!! :)