2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Mm, iofs, men i maC kommer ju en hel massa nytt som måste in. D tyckte jag mest var en fortsättning på det, så det var bara att köra på ungefär. E däremot började lättare än jag trodde men stegrade enormt. Matte på universitetet blir det nog inte för min del i alla fall.
~Norrsken~: Jag tog det inte så i alla fall.
Mitt inlägg var inte heller menat så förresten...
Hua, matte E *ryser* Jag var typ den enda i min klass som inte läste matte E, jag vägrade och eftersom personer i årskullarna innan mig fått slippa så kunde dom inte säga emot
jag klarade matteA med en hårsmån... har noll hjärna för matte. så nu sitter jag med ig i matteB. och till folkhälsovetare måste man ha matteC om jag inte minns fel... måste väl ta privatlektioner om det ska gå vägen.
men å andra sidan så har vi bestämt oss för att plugga en i taget o min sambo ska börja först. så jag har väl typ fyra år på mig minst innan mitt mattebetyg måste vara uppluggat:)
Det var den enda kursen jag kunde tänka mig att läsa efter att ha fått besked om att jag inte fick läsa franska. Men, det är jag iofs glad över. Franskan hade blivit tuff med den läraren jag skulle haft.
InaHjärtarAdam: Då har du hjärna för nåt annat isåfall! Jag tror nog att allt går om man kämpar. Skönt att ha lite tid på sig dock.
Vad ska din blivande läsa till?
Ina:
Jag såg framför mig ett stort IG i matte B inför nationella proven i ettan på gymnasiet. Då åkte jag till min morbror en helg (han är ingenjör och är typ bäst på matte) och hade privatlektioner med honom. Sen fick jag VG i matte B! Allt går med rätt lärare, det är jag övertygad om
lucy:
han vill bli sjuksköterska och jobba inom ambulanssjukvården.
norrsken:
jag får väl ta hjälp av adam, han har mvg upp till matte C :D
Ina:
Då kommer det gå som en dans, bergis!
Åh jag sitter här och hoppas verkligen att Lasse får doktorandstjänsten så vi kan flytta, skulle vara så roligt att börja på ny kula tillsammans.
Men samtidigt är jag livrädd!
Hej
tjejer usch usch usch sitter ni och diskuterar matte... jag är oxå en av dem som är kass på matte... :(
fast jag hade en väldigt bra lärare... :) vi skickar julkort till varandra fortfarnade fast jag gick ut för snart fyra år sedan hihi
Idag har jag ringt en massa jobbiga samtal för företaget.. allt är inte kul med att ha eget... :/ men men det löser sig nog... nu ska jag gå och käka min älskling har lagat mat :)