• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • angelica79

gica:

Tack för välkommningen och kul att du tyckte vår sida var fin! Är precis i startgropen för den så mer lär där bli!

Är det många här som har sidor??? Är så jädrans nyfiken av mig! Hehe!

• Pumpkin

angelica79:
    Vet precis vad du menar! Det är inte så att jag kör över min sambo heller, det är bara det att han har inte så stor koll på saker och tycker att jag har mycket bättre smak så... Men i dom stora besluten ska han självklart vara med och bestämma

Låter jättefint med era färger, kommer bli hur tjusigt som helst!

Och ja, många av oss har en WA-sida, som du ser i listan Din var väldigt fin förresten

gica:
    Jo, det ska bli trevligt om det nu blir så. Vi känner oss riktigt taggade båda två faktiskt, båda är sugna på nånting nytt nu. Så det är bara att hålla tummarna

• angelica79

Godnatt tjejer - känns skönt att känna sig så välkommen här - äntligen några som förstår mina kolossalt stora behov av att få tjattra av mig om bröllopet! Hehe!

Nåja, visst finns det andra saker att prata om, men det finns väl plats för det också!

Sov gott, ses imorrn!

/ Angelica

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!!!
    angelica79: Välkommen till vår tråd! alltid kul med nya medlemmar.. :) vi har föresten lite lika färgtema... vi ska ha ljuslila och silver :)

uj uj uj det är som ~Norrsken~ skriver... några av oss har lääängtat och suttit här innne över ett år hahaha men nu kan vi äntligen säga att vi gifter oss nästa år :)

Härligt med så många barn! jag vill också ha många barn... men först blir det bröllop :)

• Maggies

angelica79: Två tvillingpar var inte illa. Måste bli fint med dem som näbbar på bröllopet!

Vi har också en Weddingannouncer-sida, men den är inte öppen för allmänheten än. Idag bestämde vi ju i alla fall datum, och färgtema är på gång. Måste bara bearbeta fästmannen lite. Nädå, han är mycket bra att ha med i planeringen. Jag kanske pushar på lite mer, men vi gör det tillsammans i alla fall.

Nä, nu blir det godnatt (och bröllopsdrömmar! )

• angelica79

Morning!

Pigga & vakna? Inte jag iallafall... Ska lägga mig o vila en stund innan jag ska iväg på alla inbokade möten.

snitte : Tack för välkommandet! Och visst är lila och silver urtjusigt ihopa? *ler*

Lucy_: Visst är det härligt med så många barn - här är ju ingen brist på något att göra iallafall! *ler* Och ja - tänk va söta de kommer va som näbbar! Hihi!

Nä, dags att kila vidare (till soffan då alltså..)

Bye!

• Pumpkin

Jag är vaken, men det är ju som vanligt - jag vaken och alla andra sött sovandes i sina sängar

Pigg vet jag inte däremot...

• Pumpkin

Har suttit och funderat på det här med bröllopsresan nu på morgonen. Jag sa ju häromdagen att vi hade tänkt boka bara flygstolar och sen låta beloppet vi eventuellt får bestämma hur länge vi är borta och hur fint vi bor.

Men nu funderar jag på om man inte "bara" skulle ta en mysig weekend direkt efter bröllopet, så man inte gör upp värsta planerna för resan (för lite krav och förhoppningar har man ju trots allt) och så kanske inte pengarna räcker. Plus att det vore trevligt att resa med nytt pass

Vad tror ni?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4