• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Maggies

drömbrud: Jag tror det blir ett gott år för dig. Förlovning närmar sig väl? Må det bli ett gott nytt år för dig och alla ni andra också!

• gica

Ett försenat gott nytt år på er tjejer!!! Hann inte slinka in och önska er detta igår, som vanligt sitter jag och såsar hela dagen och så får man bråttom att göra iordning sig inför festen sen, men kul hade vi i alla fall . Hoppas ni också hade ett fint avslut på det gamla och en god början på det nya året, hur ni än firade.. Kram

• Pumpkin

Hallå brudar, ligger alla däckade idag eller?!

• gica

Nej då, är ju så svårt att hålla sig borta från BT Nästan beroendeframkallande..

• Helmborn2B

Nu funkar äntligen sidan igen... någon mer än jag som inte kom in på BT tidigare idag?!

• gica

Det har nog varit strul, för jag kom inte heller in på BT på förmiddagen..

• Pumpkin

Det är nån server som legat nere under större delen av dagen, därför har man inte tagit sig in. Jag gick och drömde om att dom kanske höll på med uppdateringen av sidan, men tydligen inte

Vi har supertrevligt igår, ni andra då?

• InaHjärtarAdam

ojojoj jag drog på mig en riktig fjortisfylla igår. riktigt pinsamt! :(
    alltså jag tål verkligen inte champagne!
    satt och grät i en o en halv timme för att jag saknade mamma så mycket (vi bor typ 45 mil ifrån varandra)... varenda en på festen försökte trösta mej men det funkade inte vad dom än sa, jag bölade ändå.. uscha.

nu mår jag som jag förtjänar... har mått illa hela dagen. tjatade på adam att han skulle laga mat förut och när han väl hade gjort det så kunde jag inte äta upp. mådde sååå hemskt.

nä det blir ingen mer alkohol för mej. inte i dom doserna iallafall!

• Pumpkin

Ina:
    Jag gjorde en liknande grej på en fest för några år sen, då satt jag och grät över att jag saknade min pappa som aldrig varit särskilt delaktig i mitt liv. Sånt händer, det är bara att glömma det efteråt

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4