• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Helmborn2B

MrsNyberg2B:
    Ja det kan ju vara bra att någon åker ut och räddar människor, saker händer ju på nyårsafton också!

gica:
    ja bådas föräldrar bidrar och de var de själva som kom med idén och hur mycket de kunde/vill bidra med.

• gica

Ok. Vi har suttit och lagt upp en budget idag och har rättat den efter att vi ska råd att betala allt själva men om de erbjuder sig att bidra med något är det ju givietvis välkommet Var bara lite nyfiken på att höra hur andra har gjort.

• Maggies

Såg just på tv:n om en snart 92-årig kvinna som rappar. Lite tufft!

• MrsNyberg2B

Vi räknar med att betala själva... Eventuella bidrag ser vi som en bonus, min mamma har sagt att hon vill bidra, men eftersom hon kommer att stå utan jobb till sommaren (om hon nu inte får ett annat) så känns det ju inte precis som att man vill pressa på för det, när vi klarar det ändå... Fast hon gav mig ett rejält presentkort på en hobbybutik, för att jag skulle kunna handla material till alla kort och såna grejer..

• Pumpkin

Alltså det här är helt OT egentligen, men det slog mig just (har slagit mig förr också iofs) att BT är ett så OTROLIGT mycket trevligare forum än FL!

• Maggies

Har aldrig varit på FL, så jag kan inte uttala mig. Vad får dig att dra den slutsatsen?

• Pumpkin

Folk kan vara så nedlåtande och rent elaka på FL. Och det ganska ofta också.
    Tycker det är mindre otrevligheter här.

• Helmborn2B

Ja jag har sagt det förut och jag säger det igen, FL är verkligen ingen trevlig plats längre. är knappt någonting där längre, tur att BT finns!

• Helmborn2B

dock har FL många bra funktioner som inte hade vart helt fel att ha här.

• Maggies

Tittar ni på Bonde söker fru-bröllopet som går på TV4 nu? Jag var bara tvungen att kika lite.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4