• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Helmborn2B

MrsNyberg2B:
    vilken trevlig lokal ni hittat och vilket överkomligt pris!

Vi har också bara prioriterat de närmsta men på något sätt har vi kommit upp i 75 pers än så länge ändå. men det känns ganska lagom för vår del tycker jag.

• MrsNyberg2B

Men det viktiga är ju att man tycker det känns bra själv!

Roligt att ni tycker den är fin.. Vi har insett att det är fördelaktigt som attan, eftersom vi kommer se hela stadens fyrverkerier...

• gica

MrsNyberg2B: Låter som ett bra pris! Den lokal vi tänker oss ligger på 500 - 700kr per kuvert beroende på vad man väljer för meny. Den var väldigt fin oxå..

• gica

MrsNyberg2B: Ett förtydligande! Jag menar att er lokal var väldigt fin och till ett bra pris. Du har all anledning att vara nöjd. På inlägget verkade det som jag syftade på den lokal vi tänkt oss

• MrsNyberg2B

Helt okej...

Vad ska ni hitta på imorgon, flickor? Själv sitter jag just och knåpar på skivan för det obligatoriska schlagersjungandet som dyker upp efter tolvslaget sådär...

• Helmborn2B

MrsNyberg2B:
    För våran del blir det en lugn hemmakväll med tre-rätters, gubben har jour så vi kan inte göra så mycket annat men det är ju ok detta med!

• gica

Helmborn: och ni andra som talat om för era resp. familjer att ni ska gifta er. Jag har förstått att många föräldrar bidrar till bröllopet. Om era föräldrar bidrar? Tog de upp detta själva? eller frågade ni dem?

• MrsNyberg2B

Någon måste ju ha jour också... Själv ska jag jobba på förmiddagen, så förmodligen lär jag vara skapligt trött framåt tolv-slaget, men hoppas på att kunna sova lite i bilen på väg till festen..

• Pumpkin

Hej och hå, nu är det min tur att säga: OJ vad ni skriver tjejer!

Själv har jag varit ute på stan och handlat dekorationer och mat till nyårsfirandet imorgon. Sen har vi hunnit med fika hemma hos det andra paret som kommer hit imorgon. Dom har precis flyttat in i sitt nybyggda hus och även om det är mycket kvar att göra så är det jättefint! Blir så sugen på att bygga jag också...

Ser att ni diskuterat gästlista och familj. Som jag sagt tidigare så ligger vår gästlista på ca 80pers i dagsläget och då är det familjen (ut till vissa kusiner - inga av dom har barn) och dom närmsta vännerna. Man tänker inte på det (i alla fall inte vi) men räknar man ihop familjen så blir man väldigt många!

• Pumpkin

MrsNyberg2B:
    Jättefin lokal! Och superpris måste jag säga

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4