• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Helmborn2B:
    Ja, tyvärr har ju utvecklingen för BT stått ganska så ordentligt stilla länge nu. Förhoppningsvis genomförs förbättringarna som det ryktats om länge nu snart så att man kan njuta ännu mer av att hänga på BT

Lucy_:
    Japp, jag tittade. Nu längtar jag ännu mer tills man står där!

• Maggies

~Norrsken~: Ja, man ska inte se på sånt där egentligen. Jag vill att det ska hända nu.

• Pumpkin

Fast jag längtar nästan lika mycket till själva RIKTIGA planeringen just nu faktiskt, så just nu vill jag bara att den ska ta fart

• Helmborn2B

Där har jag det väldigt bra, jag hjälper min väninna med hennes bröllop så jag får ju hålla på med lite "riktigt" bröllopsplanering ändå.. fastän den inte är min egna så är det himlans kul iaf. vi har snart deadline för hennes save the date kort.

• Maggies

Helmborn2B: Så skulle man ha haft det. Jag planerar i smyg ändå. Haha.

• Snitte- 5/7-2008

Hejsan tjejer.
    Gica: jag ska ta nåt bra kort på mina tiaror,,, ( jag har två att välja mellan :)) så ska du få kika, den ena köpte jag via ebay och den andra här via BT :)

• Maggies

Hej, så det är inte bara jag som är uppe?

• Pumpkin

Åh, vi måste avboka vår lilla minisemester nästa helg

• gica

snitte: Gör gärna det, vore jättekul att se! Så du har köpt en på ebay, bra tips! Ska jag kolla... Jag har tänkt mig en enkel, gärna med inslag av pärlor.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4