• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Ringarna blir väl köpta om typ 31 år eller nånting...

Beslutet att köpa datorn fick jag inte vara särskilt delaktig i. Jag sa att jag tyckte det var onödigt med så mycket pengar för en dator och att vi borde spara pengarna till ringar.

Annars har vi väl gemensam ekonomi till stor del. Mina pengar är hans och vice versa.

• Snitte- 5/7-2008

hmnn... tråkigt det där med datorn då..:(
    *stöttekramar*

shit vad klockan är mycket nu då... jag sitter och leker med infobladet till inbjudningarna och då flyyyyger tiden iväg :)

• Pumpkin

Ja... Men nu är det ju försent liksom. Grämer mig bara att han prioriterat så. Och att han inte gjorde som jag sa och lät bli att köpa julklappar till mig och la pengarna till förlovningsring istället.

Men jag skulle ju sluta gnälla, så nu ska jag göra det. För nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen faktiskt, måste vara pigg och fräsch imorgon.

• Maggies

Nu har jag vaknat... zzz... Snart måste jag skärpa mig och ta mig upp tidigare.

~Norrsken~: Jag hoppas också för dig.

snitte: Hoppas du tog dig isäng någorlunda tidigt.

• Pumpkin

Tydligen har han ett sparkonto som han tänker använda till att köpa ringarna. Men det tror jag först när jag har ringen på fingret

• gica

Se där... du ska se att det löser sig. Han har säkert haft med detta i beräkningen när han köpte datorn.

• Maggies

Hur mycket tycker ni att bröllopsresan ska gå på? Alltså maxbeloppet för den. Spelar det ingen roll bara ni åker till drömstället eller har pengarna stor del i vart ni tänker åka?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4