• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Snitte- 5/7-2008

Lucy_:
    Jag hen en katalog hemma men de olika öarna.. kommer inte ihåg vilka men jag sitter och väljer mellan att stanna 4 eller 5 grr. Bor kommer vi göra på båten... "flytande hotell" men så går man i land och utforskar länderna :)
    Vi kommer vara på kryssning i ca 10 dagar men kommer antagligen på på hotell innan eller efter kryssningen också.. :)
    Vi vill åka med "freedom of the seas" där dom har typ ALLT på båten, skridskobana, klättervägg, gym, spa, bio m.m.m så det tror jag blir toppen! :)

• Maggies

snitte: Oj, låter riktigt lyxigt med så mycket olika saker på båten! Du har ingen länk där man kan läsa mer om nån sån här kryssning?

• Snitte- 5/7-2008

Hej hittade en hemsida i en annan tråd.
    en tjej som vart på kryssning och berättar om den på:

(((( www.hundtrim.nu tryck er vidare till rubriksidan och sen på "våra resor" så hittar ni det där, där har ni även om vår )))

tyckte det var kul att läsa om någon som vart på en sådan kryssning :)

• Maggies

Åh, tack. Här ska läsas.

• Helmborn2B

Passar på redan nu att önska er alla ett
    GOTT NYTT ÅR! Man vet ju inte om man hinner hit igen innan tolvslaget. Hoppas ni får en trevlig kväll allihopa! Kram på er!

• InaHjärtarAdam

gott nytt år på er allihopa!!! nästa år ska planeras utav bara f*n... heheh
    förlåt mina ordbval men jag har tagit ett par stadiga.
    bajjbajj nu bär det av mot lammfilén! :D

• Pumpkin

Ina: Fast med en gästlista på 80pers och om ni bara önskar er pengar i gåva, då får ni nog ihop ganska mycket. Tänk ett snitt på 500kr/par, det blir ju grovt räknat 20000kr!

Vill också passa på att önska alla ett GOTT NYTT ÅR! Vi hörs nästa år!

• drömbrud

Gott nytt år...

Så sa man förra året oxå.. Inte blev det bättre för det, i år BEGÄR jag ett gott år!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4