• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • angelica79

Uppdaterad lista!

InaHjärtarADam - Irina 22, Bor i Södertälje och gifter sig med sin Adam 24, 15:e December -07.

Helmborn2B - Camilla, 22, bor i Lerum och gifter sig med sin Anders, 27, 2 Augusti 2008. camilla-anders.weddingannouncer.com/

MsNordqvist - Angelica, 22, bor i Skellefteå och gifter sig med sin Lars, 27, vintern 2008. foreverandever.weddingannouncer.com

drömbrud - Joy, 18 , bor i Stockholm och gifter sig med sin Andreas, 19, 2 Februari 2008. joyochandreas.weddingannouncer.com

Snitte- Rebecca 22 bor i Karlstad gifter sig med sin Magnus 23 den 5 juli 2008

June20- Samantha, 26, bor i GBG ch gifter sig med sin Bojan, 26, 2a Aug 2008

Snart_FruL - Madeleine, 33, bor i Kortedala och gifter sig med sin Mikael, 33, den 8 Mars 2008

MrsNyberg2B - Åsa, 27, bor i Tranås och gifter sig med sin Peter, 32, 17 Maj 2008

blivandefruandersson08- therése,26 gifter sig med Daniel,27 (snart), våren2008 april el maj,Bor i vagnhärad

Brud 2008 - Sara, 21, bor i Göteborg och gifter sig med Henrik, 22, 20 juni 2008
    kling2008.weddingannouncer.com

gica- Gica, 26, bor i Göteborg och gifter sig med sin Mr Right 29, sommaren 2008.

Lucy_ - Anna, 19, gifter sig med sin D, 25, någon gång under 2008

angelica79 - Angelica, 27, fem barn, bor i Eslöv och ska gifta sig med Richard, 28, 2 augusti 2008, www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/

• Pumpkin

Klart vi kan samsas!

Oj, FEM barn?! Alla biologiska? Nu är det några här i tråden som säkert blir ännu mer sugna på barn

Ska ni gifta er i Eslöv eller? Berätta lite om planeringen, här är vi nyfikna!

• Maggies

~Norrsken~: Jaha, det lät ju... konstigt. Har ingen aning om vad det är.

angelica79: Så roligt med fler 2008:are! Jag måste få fråga - hur gamla är dina barn?

• Maggies

Jag uppdaterar listan för vi har (nästan) bestämt datum!

InaHjärtarADam - Irina 22, Bor i Södertälje och gifter sig med sin Adam 24, 15:e December -07.

Helmborn2B - Camilla, 22, bor i Lerum och gifter sig med sin Anders, 27, 2 Augusti 2008. camilla-anders.weddingannouncer.com/

MsNordqvist - Angelica, 22, bor i Skellefteå och gifter sig med sin Lars, 27, vintern 2008. foreverandever.weddingannouncer.com

drömbrud - Joy, 18 , bor i Stockholm och gifter sig med sin Andreas, 19, 2 Februari 2008. joyochandreas.weddingannouncer.com

Snitte- Rebecca 22 bor i Karlstad gifter sig med sin Magnus 23 den 5 juli 2008

June20- Samantha, 26, bor i GBG ch gifter sig med sin Bojan, 26, 2a Aug 2008

Snart_FruL - Madeleine, 33, bor i Kortedala och gifter sig med sin Mikael, 33, den 8 Mars 2008

MrsNyberg2B - Åsa, 27, bor i Tranås och gifter sig med sin Peter, 32, 17 Maj 2008

blivandefruandersson08- therése,26 gifter sig med Daniel,27 (snart), våren2008 april el maj,Bor i vagnhärad

Brud 2008 - Sara, 21, bor i Göteborg och gifter sig med Henrik, 22, 20 juni 2008
    kling2008.weddingannouncer.com

gica- Gica, 26, bor i Göteborg och gifter sig med sin Mr Right 29, sommaren 2008.

Lucy_ - Anna, 19, gifter sig med sin D, 25, troligtvis den 2 februari 2008

angelica79 - Angelica, 27, fem barn, bor i Eslöv och ska gifta sig med Richard, 28, 2 augusti 2008, www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/

• Pumpkin

Lucy_: Det har nånting med motorer och grejer att göra

• Pumpkin

Kul att ni bestämt datum förresten! Eller nästan i alla fall Så nu är det alltså två på samma vinterdatum också, tufft Då får väl jag vara lite udda sen då och välja nått annat datum.

Satt förresten och kollade på lokaler här i närheten igår, hittade en som såg rätt mysig ut som ligger alldeles vid vattnet. Men det stod att dom hade stängt typ oktober-februari, så jag vet inte hur det blir med den saken...

• Maggies

~Norrsken~: Okej. Inget du är särskilt intresserad av antar jag?

• Maggies

~Norrsken~: Ja, det känns superbra! Hoppas det blir då också. Känns faktiskt mer och mer som att jag vill ha ett vinterbröllop. Frågan är hur det blir att gifta sig mitt i terminen... Men det ska nog gå. Du är helt inställd på februari-bröllop själv? Här uppe finns det inte så många lokaler att välja på, så man får ta det som finns.

• Pumpkin

Lucy_:
    Nja, det ligger väl inte direkt inom mitt intresseområde Jag överlåter det till sambon som tycker att det är jättekul och som dessutom är bra på det. Stötta är jag bra på åtminstone

Jo, februari eller tidigt i mars kanske. Har även funderat på januari, men känner att vi behöver så lång tid som möjligt på oss att spara pengar

• Maggies

~Norrsken~: Stöttning behövs ju, så det är bra att det finns nån som gör det också. Men om ni flyttar till Göteborg så blir bröllopet ändå uppöver landet?

Det var så vackert ute idag (och kallt) så vill man ha vinterbröllop så är nog det här den bästa tiden! Nu och nån månad framöver ungefär, tror jag.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4