2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Lucy_:
Jo bättre sent än aldrig, helt klart. Fast jag har sagt åt honom att om det inte blir snart så kanske jag säger nej
~Norrsken~: Vilket ultimatum.
Måste ju få fart på gubben!
Helmborn2B:
Tack för välkommandet! Hoppas du tar dig ur segheten efter jullovet och pallar med jobbandet - *ler*
Va smart det där med weekend-resa lät... Vi har också funderat mycket på hur vi skulle göra - först tänkte vi själva betala en resa och önska oss pengar till fickpengar...
Men sen tänkte vi istället önska oss presentkort - men det är ju lite tokigt eftersom man är låst vid en resebyrå då ju.. plus att man inte kan boka resan förrän efter bröllopet..
Men iof så har vi sagt att vi ska vara minst två nätter på hotell direkt efter bröllopet - då kanske man skulle utöka det till ett par nätter till och ta resan vid ett senare tillfälle? Hmm... tål att tänkas på!
Det är ju lite svårt iom att vi måste planera in barnvakt för fem barn - vilket innebär ett flertal barnvakter då det inte finns någon som orkar ta alla fem.. (konstigt?? *ler*)
Jaha - så vad gör ni annars då tjejer? Jobb, plugg och dylikt? Hinner ni med nått annat än bröllopsplaneringen? Hihi!
Nu ska jag iväg på möten - återkommer väl senare!
Ha det!
Kram /
angelica79:
Jo, jag kan tänka mig att det kan vara lite problem att hitta barnvakt till 5 barn samtidigt!
Vi hade också tänkt bo på hotell en eller ett par nätter efter bröllopet, men då kanske det blir så att vi bara bor en natt och sen drar iväg nån annanstans på nån lyxweekend. Men vi får väl se
När jag inte planerar bröllop så jobbar jag som handläggare/telefonist. Fast oftast så planerar jag under tiden jag jobbar också
Du då?
~Norrsken~: Det är rätta takter det!
angelica79: Kan tro att det är svårt att hitta barnvakt till alla ungarna.
Jag börjar läsa engelska på distans om lite mindre än tre veckor. Till hösten blir det flytt och universitet som gäller, om jag kommer på vad jag vill göra. Annars försöker jag väl planera lite smått. Det är ju så grymt lätt att fastna i alla idéer!
Lucy_:
Jajamensan, vi kan ju inte springa omkring och såsa hela livet!
Jag har också läst engelska på universitetet förut, vad är det för kurser du ska läsa?
~Norrsken~: You go girl.
Det är engelska A jag ska läsa, det ingår fyra 5-poängare, tror väl det är grammatik, litteratur, kultur och nåt mer som jag inte minns.
Lucy_:
Litteratur, kultur, samhälle och grammatik
~Norrsken~: Ah, could be, could be.