2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
hejsan!!
Gica: jag har en av mina tärnor som toastmadame, hon är glad och positiv och ääälskar att stå inför folk och prata m.m. :) alla tärnor ska få en uppgift hade jag tänkt.. :)
Cia-bruden:Kul, 2008 är ett kanon bra år att gifta sig på.. :) hihi VÄLKOMMEN tll tråden!
Tack så mycket snitte!
Bara att hoppas på att sambon tycker detsamma
Han tycker det är lite tidigt att redan börja planera medans det i mitt huvud har börjat gå runt en massa tankar.
Tanken på att t.ex. gå och prova klänningar snart har t.ex dykt upp...visst är det konstigt?
Cia-bruden:
Har ni ringar redan eller beställer ni dom tillsammans? Låter som en jättemysig nyårsafton i alla fall
Var i landet bor ni förresten?
Norrsken,
För att dra hela historien så hade vi pratat om att förlova oss på vår skidresa i mars. Att han då skulle ha hand om ringarna och sen bestämma när var och hur. Så jag var helt inställd på att det skulle bli i mars. Men det visade sig visst att han inte kunde hålla sig
Vi hittade våra ringar september, köpte dem i november
Vi bor i Linköping. Någon som bor i närheten?
Cia-bruden:
Ah, har du hängt i "Vi som drömmer om förlovning"-tråden på FL? Jag tycker jag känner igen det där med skidresa
Vi bor i Skellefteå och ska nu kanske flytta ner till Göteborg, om allt går som det ska dvs.
Haha...så man är kändis här
Aha, är det jobb som lockar?
Hehe, bara jag som har lite överdrivet detaljerat minne ibland
Tja, sambon ska söka en doktorandstjänst i Göteborg, så jo, det är jobb som lockar För mig är det mest äventyret som lockar, men självklart ett nytt jobb och kanske lite vettiga studier så småningom
Norrsken,
Härligt!
Kan vara härligt att börja på nåt nytt. Jag flyttade 4 mil för kärlekens skull
Jag flyttade 80 mil för kärlekens skull och nu ser det ut att bli 120 mil till alltså
Då har du vanan inne nu då
Uj uj uj..jag har fast i bröllopstankarna nu
Har ev. en vän som kan tänka sig sjunga på vårt bröllop. Snacka om att tankarna sätter igång. Sambon skulle bara veta
Sen längtan efter att prova klänningar ska vi inte prata om