• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Cia-bruden

Norrsken,
    Det har du rätt i.

snitte,
    Jag skulle jättegärna vilja gå och prova redan imorgon, men jag vet inte om jag vågar :)

• Pumpkin

Välkommen till tråden för oss 2008-brudar Vidalila! Kul att du följde länken och tittade in

Berätta lite om dig/er, här är vi förfärligt nyfikna av oss

Cia-bruden:
    Kommer ihåg hur det var när jag skulle köpa balklänning. Det blev inte alls vad jag tänkt mig, men det blev perfekt!

• Vidalila

Norrsken:

Berätta lite om mig själv...

Jag är 24 år, bor i Malmö med min sambo. Vi är inne på vårt sjätte år tillsammans och har varit förlovade i ca 3 tror jag. Vi har båda pluggat i fem och ett halvt år och är färdiga nu i januari, så nu känner vi oss "vuxna" och att vi har råd att spara till vårt bröllop! (Svårt när man lever under minimum att kosta på sig det.)men nu ska här planeras!

Vi ska gifta oss borgerligt, då vi inte tror på någon gud eller är religiösa. Mina två bästisar ska vara tärnor och min sambos syster och hennes man ska vara toastmaster/madame då vi var det på deras i somras och vi hoppas att dom ska göra det lika bra :) så det var väl det mest presentabla jag kunde komma på nu!

Vem är ni andra då? Norrsken?

• Vidalila

hej lucy! hej alla andra trevliga tjejer! vad roligt detta ska bli...

• Snart_FruL

vad kul snitte, jag har också frågat min tärna om hon vill vara toastmadame och hon har tackat ja.

Hon är perfekt, hon har spelat teater sen hon var liten och har examen från en teaterskola i New York. Hon älskar att framträda och synas.

• InaHjärtarAdam

min tärna ska också vara toastmadame;) och adams bestman ska vara toastmaster. verkar rätt vanligt det där. men bra. dom är ju väldigt insatta i vårt bröllop iallafall.

• Ronnie&Helena

Hej vi har planerat att gifta oss 4 juli 2008

• Cia-bruden

Lucy,
    Hej hej

Ska strax bege mig av mot jobbet.
    Går och funderar på om jag verkligen ska våga gå och prova klänningar idag
    Hör säkert av mig när jag kommer hem.
    Ha en bra dag!

• Maggies

Jag är uppe före åtta! Framsteg!

• Maggies

Ronnie&Helena: Så roligt, välkommen till tråden, vi börjar bli en hel del här.

Vildalila: Jag är 19 år, har snart varit förlovad i två månader. Bröllopet är beräknat att bli i februari 2008. Vi bor i Norrland så ett vinterbröllop borde bli fint. Vad har du/ni läst för något?

Cia-bruden: Blir spännande att höra om du har provat nån klänning.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4