• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Cia-bruden:
    Vet vad du menar, man tänker bröllop 24/7 varje dag nästan Frustrerande ibland men oftast bara mysigt tycker jag. Jag längtar också jättemycket efter att börja prova klänningar, vissa här i tråden har redan börjat prova eller till och med köpt

Vilken stil har du tänkt dig?

• Cia-bruden

Norrsken,
    Jag har funderat på att gå och prova imorgon redan, men jag vet inte om jag "vågar"

Uj...jag vill nog ha stor kjol med släp...men sen har jag ingen aning om ifall jag vill ha axelbandslöst, axelband, v-ringat, halterneck....
    Du då?

• gica

snitte: Vilken bra idé att låta en av tärnorna vara toastmadame. Jag tror jag härmas ;) Min tärna (ska bara ha en) skulle vara en perfekt toastmadame å det känns mycket bättre att ha två stycken, så att de kan dela på ansvaret! Tacko!!

• gica

Snitte: Tack, ska det stå..

cia-bruden: Välkommen! Vilket mysigt frieri! Gratiis! Jag är bara lite avis ;) eftersom jag väntar ännu.

• Cia-bruden

gica,
    Tack så mycket!
    Jag blir nästan rörd bara jag tänker tillbaka på det

• Pumpkin

Cia-bruden:
    Jag vill nog ha axelbandslöst eller halterneck, men det är så svårt att säga innan man provat och känt efter

• Vidalila

så nu hittade jag hit! Vilket varmt välkomnande jag fick! så, är detta tråden för alla nya? eller för oss som ska gifta sig 08?

• Snitte- 5/7-2008

gica: klart du ska härmas.. :) det är ju därför BT finns så man kan låna och sno ideér och så :D

kul att ni vill börja prova klänningar!! gör det!!!

• Maggies

Cia-bruden: Jag måste säga hej till dig...

Vidalila: ...och hej till dig.

Jag brukar också spendera en massa tid här.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4