2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
~Norrsken~: Så det kanske blir bröllop där nere? Sommar eller vinter?
Ina: Det var ett fint efternamn.
kolla in björngårdsvillan också i slottskogen! där ville min mamma ha vårt bröllop först.
även tjolöholms slott som ligger en bit nedanför göteborg men ändå rätt nära.
sen finns ju massor av fina festvåningar inne i göteborg och då kan ni bli vigda i sankta birgittas kapell. jääääättefint där! min systers barn är döpta där.
Lucy_ :
tacktack:D
Lucy_
Tja, det finns ju himla läckra lokaler därnere, så visst blir man sugen Men vinterbröllop står fortfarande fast! (Tror jag
)
Ina
Jo, Tjolöholm är jättefint!
~Norrsken~: Ja, det finns ju många alternativ. Plus att det är ett tag kvar, så ändra sig kan man ju alltid...
Ina: Kul med lite ovanligare namn. Min fästman är en av tre i Sverige med sitt namn (alltså för- och efternamn ).
idag när vi var ute på promenad så pratade vi om hur det skulle vara att gifta oss i sommar istället och ha en jätteenorm picknick-knytis-fest i slottskogen efteråt.
vi blev superinne på idén i fem minuter innan vi insåg att det inte går eftersom vi inte direkt kan planera att det inte blir regn...
sen var det lite för nära i tiden också. men det är ändå kul o gå o tänka!
Lite kul att man hänger på Sommarbröllops-tråden fast man ska gifta sig på vintern.
Hittar ingen bra information/bilder på Björngårdsvillan Står bara några rader om att det är ett café på Slottsskogens hemsida...
Lucy_ :
ja men här är så trevligt så man kan ju inte låta bli!! tänka sej att på alla sidorna hätr så har det inte varit några spydigheter och tjaffs!
(annat är det på FL och i andra trådar...)