• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Lucy_
    Det är ju bara för att det var för sommarbröllop från början, men sen blev det för hela 2008 för att vi var ju ändå så få

• Maggies

Jaa, det är ju sant. Jag var ju faktiskt inne på sommarbröllop från början.

Det är i alla fall en helskön tråd!

• InaHjärtarAdam

men villa belparc då? kanske kan vara nått?www.belparc.se/
    det ligger ju också fint till i slottskogen.

• InaHjärtarAdam

www.belparc.se/
    så. kolla deras menyförslag. verkar vara riktigt goda fuffémenyer alltså!! :)

• Pumpkin

Ina
    Ja kanske Den bild jag dock såg på Björngårdsvillan var dock finare än Belparc, men det är svårt att säga bara såhär. Titta kan man ju alltid göra, och blir det så att Lasse får tjänsten så flyttar vi ner i mars/april så då kan jag ju gå och titta

• InaHjärtarAdam

vad tycker ni om att ge adam ett dykcert. i födelsedagspresent förresten?
    han fyller 25 i september och jag vet att han mer än gärna skulle vilja snorkla på vår bröllopsresa. tänk då om han kunde göra några "riktiga" dyk!!

sen har han lite ångest över att bli "gammal"... så det skulle ju bli lite kul för honom att fylla år då?

• Pumpkin

Tycker det låter som en superidé!

• gica

Såg att ni har diskuterat barn här inne idag, börjar även jag bli väldigt sugen på barn och många i vår bekantskapskrets börjar skaffa barn nu.. Men jag vill gärna vara gift innan vi skaffar barn. Inte för att det är ngt fel att skaffa barn som ogift utan jag vill nog mest gifta mig först av romantiska skäl och ha en riktigt fest endast för mig och min M2B och så kan man ju försöka producera barn på smekmånaden ;) Jag tror nämligen att få barn är det största som kan hända en i livet och att inget kan slå den glädjen, inte ens ett bröllop Därför tänker jag att bröllopet kan få vara den bästa dagen i vårt liv fram tills dess att våra barn föds. Ta mig nu inte som en galen moraltant för det är jag verkligen inte, nästan alla mina kompisar och syskon har barn utan att vara gifta.. Jag är bara en obotlig romantiker.. Oj oj vad jag babblar. Hmm, det här kanske låter vrickat?

Norrsken: Jag bor ju i Gbg, men vet inte om de brukar ha brollöpsfester i Björngårdsvillan men det är jättefint! Helt klart värt att titta närmare på.. Hade jag haft mycket pengar hade jag nog valt Gunnebo, så vaclkert! Om du vill ha ngt annaolunda så är ett tips att gifta sig i palmhuset i Trädgårdsföreningen i Gbg, otroligt vackert. Men men vi ska ju gifta oss i vår hemort

• gica

InaHjärtarAdam: Låter som en jättebra present!!

• Pumpkin

gica
    Jag tycker inte du är konstig, jag är precis likadan själv

Vart var det ni skulle gifta er?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4