2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
InaHjärtarAdam:
Dom flesta av Maggie-klänningarna är ju helt underbara. Har lovat mig själv att inte börja prova klännigar förrän i augusti för att slippa beslutsångesten ett tag iaf. men den som jag länkade till som är till mig tror jag är väldigt bra i modellen eftersom jag tror att en klänning med alltför stor vidd nertill skulle se väldigt konstigt ut på mig.
snitte,
Ja jösses, här har du en som längtar efter bebis.
Fick snusa en liten 3-veckors idag på jobbet. Kunde ju knappt slita mig
Fast bröllop har fortfarande ett litet övertag
Jag slänger mig in i klänningsdiskussionen. Jag har också fastnat på Maggie Sottero-hemsidan. Otroligt fina klänningar det finns där. Har ingen direkt favorit än dock.
Bebisdiskussionen då. För vår del blir det nog inget förrän jag är färdigutbildad (om 4-5 år), men man vet ju aldrig om det blir tidigare. Namn har vi nästan tänkt ut (helt galet! ) Två barn är lagom för mig, men min blivande vill ha tre. Hm, det får vi allt se. Känns helkonstigt att prata om sånt här NU.
Jag försöker göra en bröllopshemsida men det är ju så himla svårt (alltså en egen, inte WA eller så). Måste få lite hjälp av fästmannen.
Ger mig in i bebisdiskussionen jag också då Vi har väl inte pratat barn sådär jättemycket, mer än att vi vill ha om nått år eller så. 1-3 barn, skulle gärna vilja ha en pojke och ett par tvillingtjejer
Fast bara ibland, ofta tänker jag att det skulle räcka med ett barn
Flicknamn: Alva, Ylva, Nora, Elsa eller Ebba.
Pojknamn: Emil (fast det heter min bror och Lasses brorson ), Albin, Alexander eller Nils.
Cia-bruden :
guuud va fuskit o få gulla me en sån liten en!
vi vill nog ha ett eller högst två barn, men min syster som är lite av en spåkärring har sagt att vi kommer få två söner och en dotter. hon har ALDRIG haft fel förut så vi får väl se...