2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
MrsNyberg2B
Jag vet, mitt minne förundrar mig ganska ofta också, jag är nog lite udda kanske
Jo, en väderspåkula skulle man ha haft alltså, åååh så svårt att veta hur man ska göra. Men som sagt, vi kanske får avvakta till februari och i alla fall se hur det verkar.
Vi har ändrat datum för att vi inte orkar vänta ett helt år
Mamma tjatar på att vi ska gifta oss så fort som möjligt, hehe. Och jag känner att jag har redan väntat en EVIGHET ska ja då vänta en evighet till?
Men mamma är så rolig,hon ba "NU SKA VI BÖRJA PLANERA, ÅH DE SKA BLI SÅ KUL".
Får se till att hon inte lägger sig i allt för mycket bara, det har hon en tendens till at göra.
Min förlovning sker föresten inom 6 veckor. Min kille råkade försäga sig... HAHAHA
(jag går just nu på en spec diet och kan inte ät all mat)
-Jag vill inte gå på restaurang när vi förlovar ss, känns så konstigt att alla tittar o så (Jag)
- Nej, men det går inte, du käkar ju inte då.
Jag förklarade för honom senare att han försagt sig, men då sa han.
- Du vet iaf inte datumet!
Det blir antagligen en lördag.. Såååå.. Snart
Föresten ville jag ha vinterröllop oxå pga snön, men jag tror inte sveige får någon snö längre... Då sattsar vi på röda löv istället, litet bröllop max 50 pers med bara de närmaste... Sen åka iväg 3 v till Thailand...
drömbrud
Men usch, säg inte sådär! Klart vi kommer att få snö även i fortsättningen
Annars flyttar jag fan till Grönland!
Vi kom faktiskt fram till en grej till igår kom jag på: Vi ska inte åka till Thailand, Maldiverna, Mauritius eller liknande som är väldigt vanligt att man gör på bröllopsresan. Nej, vi ska satsa på drömresan - USA!
jag tycker verkligen det är jättehemskt med den här globala uppvärmningen och att vädret är som det är och jag gör allt för att vara så "duktig" jag bara kan och sopsortera, åka kollektivt, inte ha tända lampor överallt osv osv.. men när det nu är som det är så tycker jag att det är rätt skööönt utan snö :D
Skönt utan snö?!?!!?!
Vi hade änkt USAm men det är så himla dyrt att lva och äta där liksom, har inte den ekonomin just nu
Men annars hade vi tänkt ett par 3 dagar i newyork och sen åka vidare neråt till nån liten ö
~Norrsken~ :
heheh :D jaaaapp!
då sparar jag 600kr i månaden för att jag kan gå hela vägen till skolan istället för att åka buss.
Jag tror också på snö i fortsättningen, speciellt nästa vinter!!!! Tror förvisso att växthuseffekten har gjort sitt till, men det känns helt otroligt att den skulle förändra hela klimatet så på en gång, bara ett år.. Jag menar, det tog rätt många år innan alla is smälte bort efter den senaste istiden. Dessutom har det ju faktiskt varit snöfria vintrar förut, det är ju inget som aldrig tidigare förekommit, så absolut blir det vinter! Det kan nog vara en bra väckarklocka för många, att det blir såhär, så att man börjar tänka lite på vad man kan göra för att hjälpa miljön...