• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Och här pratas det vikt för brinnande livet ser jag!

Själv är jag nog rätt nöjd med vikten, men det finns ju en del ställen på kroppen som kanske skulle behöva tajtas till lite inför bröllopet Tur då att sambon köpte gymkort till mig i julklapp! Ska på Afropowerdance ikväll, det är så jäkla roligt!

snitte
    June20/June2008/B & S fick ju datorn stulen, så jag antar att hon inte har nån internetuppkoppling kanske? Hon har inte varit inne sen dess i alla fall...

• Pumpkin

snitte
    Vart ligger det där stället du var till i USA förresten?

• Snitte- 5/7-2008

~Norrsken~ Visst ja så var det usch vad tråkigt :( hoppas hon hittar tillbaka.

Eahhmmm nu ska vi se... det ligger.. eeehh shit vad jag är dålig på sånt här...kommer inte ihåg vilken sida heller hahah jag kan kolla upp det om du vill :) har ju en massa broschyrer och så kvar hemma..

• Pumpkin

Haha, kommer du inte ens ihåg vilken del av landet!? Katastrof Ja, kolla upp det är du snäll, vore kul att kolla

• InaHjärtarAdam

drömbrud:
    usch då, cambridge kostar ju hela 440kr i veckan om man beställer på internet och går på ren kur.. men om jag bara ska gå ner fem kilo så kanske jag kan gå på kombinerad? jag har inte så jättebråttom att få bort dom där kilona heller egentligen. bara dom är borta till bröllopet så är jag nöjd. eller kanske till hösten, då jag ska fixa min secret box :D

• Snitte- 5/7-2008

jag vet... jag är jätte kass på sånt... när min magnus åkte utomlands med några kompisar till bulgarien sa jag till alla att han var i brasilien det är väl typ samma sa jag... HAHAHA jag är genom kass på geografi,,, :D :D :D tur att jag är bra på andra saker... :)

• Snitte- 5/7-2008

InaHjärtarAdam: ååå ska du fixa en secret box????? det har jag med funderat på men vet inte om jag vågar... :P är det till morgongåvan?

• InaHjärtarAdam

nu ringde adam. han har köpt en bärbar dator till oss. får hem den om en vecka;)
    han får den genom jobbet på nått sät så att han slipper betala moms på den. så dom drar lite pengar från hans lön innan skatt varje månad. plus att vi byter in vår gamla till hans jobb och drar av det från priset. så datorn skulle kosta 13 000 men nu får vi den för 8000!

• InaHjärtarAdam

snitte:
    ja det är till morgongåvan. hehee..
    min tärna är skitgrym på att fota så hon ska ta dom. blir lite pinsamt. får väl ta en drink innan eller nått..

• Snitte- 5/7-2008

InaHjärtarAdam: coolt ja men det var ju smart med att ta en drink innan :D kanske man vågar...

Nopp nu måste jag jobba lite...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4