2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
snitte
Vilken fräck människa du pratade med! Men om du menar 20 minuter från det att en vigsel slutar tills dess att den andra börjar så är det nog ganska vanligt. Många kyrkor bokar in vigslar varje heltimme.
~Norrsken~: Ja det var ingen trevlig männsika så den kyrkan har vi inget sammarbete med :( synd för den är sååå fin.
Cia-bruden: hihi det är svårt att sluta tänka på bebisar när nån i ens bekantsskapskrets är gravid... jag har jätte många.. nja men en 5-6 st iallafall som ska ha barn i år så jag är oxå sugen men NEJ bröllop först för vår del.. hahaha :D
Bröllop först för vår del också
snitte,
Ja, det är jättesvårt
Jag och sambon satt och tittade på barnvagnar igår, så det känns lite som att han är mer inne på bebis än bröllop. Han hade t.om. åsikter om vilka han tyckte var fina
Men vi har inte bestämt nåt. Vi får se hur vi känner sen i mars/april då mina p-piller tar slut.
hej tjejer blivande och jag har enats om ett datum får se om vi ändrar oss senare :) den
5/5 -08 kom vi överens om :)
så glad nu verkar planering börja bli med blivande med ;)
blivandefruandersson08
Skoj att ni bestämt datum!
~Norrsken~ ja det känns skönt innan sa har bara får se :)
Nightingale: välkommen till tråden :D
din förlovning lät mysig!
norrsken: men ett vinterbröllop i göteborg behöver inte bli världens katastrof. säg att ni gifter er inne i centrum nånstans, då är det ju jättefint. tänk på att göteborg är vinterstaden, med massor massor massor av tända ljus och ljusslingor och nytt tema på det området varje år:) snö skiftar ju vart man än kommer i landet nu när vädret är som det är men ljusen, dom vet man att dom sitter där dom sitter:D
Idag har jag fått ett heltidsvik för en månad! Det är ju iaf lite bra, då vet man att man har nåt att göra.. Samtidigt ska jag gå in i min C-uppsats också, känns skönt att det blir hektiskt.. Tur att man är så bra på att börja planera tidigt iaf, då kanske man inte dör ut helt. Bra hur som helst med pengar, och det känns ju onkeligen som att man är tvungen att ta de tillfällen man får när man inte vet hur nästa månad ser ut..
~Norrsken~ - Vilken GRYM koll du har på när alla ska gifta sig!! Jag blir helt impad... När det gäller vintern så vet man ju aldrig, förra vintern var ju verklig vinter väldigt länge och i år - tja, som du säger.. Det kan ju lika bra bli en okej vinter nästa år då, det går ju upp och ner. Synd att det inte finns någon väderspåkula att kolla i..
Ina
Men anledningen till att jag vill ha vinterbröllop är ju SNÖN! Annars kan det lika gärna va