2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
MsNordqvist:
Kan ni inte servera tapas eller nått då? Och kanske lite goda skinkor typ parma och sånt. Jag och min gubbe ska fira nyår hemma för han har jour. Vi har inte bestämt all mat än men det blir nog toastskagen till förrätt iaf.
Tjeeeeena flickor!!!
Försöker hoppa in i konversationerna här jag oxå.. Lite uppdatering kanske..
Julen har vart underbar, var hos min pojkväns föräldrar och morföräldrar och syskor. Kändes lite konstigt att fira Jul med dem. längtade hem till min släkt och våra tradiotioner. Men jag sprang iväh pch utförde våra traditioner utan de andra så som Kalle och Karl Bertils jonssons jul... Kan man ju inte missa
Så jag satt själv i TV soffan ett tag tills min lille älskling ville göra mina traditioner lite sällskap.
Var där i totalt 6 dagar. 5 dagen bröt jag ihop på kvällen och längtade hem något otroligt. Det kom även upp saker som jag ville säga till min m2b (viktiga) men inte hade velat. Slutade med att jag grät i hand armar och han bad om förlåtelse och sa att han vill bara ha mig och att jag skulle bli hans fru osv osv.. Trodde näsan att de skulle sluta i en förlovning ett tag ICKE ICKE.. Han ill att "vår" dag ska vara speciell för OSS och inte på juldagen
och att jag inte behöver vänta länge alls.
Såg honom senare på kvällen med en almenacka där han räknade lördagar "nej, nej, nej, nej..." senblev han tyst SÅ SNART SMÄLLER DET!
Jaaaa, vad har mer änt.. Jag ska för övrigt behålla min förlovningsring ändå, och om inte den passar sen ska vi köpa en ny förlovningsring till mig.
Killen tjänstgör nu hela veckan till nästa onsdag på Kungliga slottet stockholm.. Han vaktar kungen
Så han ser man ju inte röken av fören på torsdag typ den 5 Januari...
Det var väl allt tror jag, som var värt att nämna..
Och julklappar fick ja gott om.. Men d konstigtaste från min m2b.. HAHHAHA.. Han ka inte köpa presenter..
- Gosedjur (hund)
- En vit kopp med röda hjärtan som står "you´re special"
- DVD (Askungen, tecknad)
- Matlåda...
HAHAHHAH!!
Önskade mig en hund (en levande) och så vet ha att jag älskar Disney.. En kopp för att jag ska flytta och matlådan önskad jag mig själv...
Men fick somsagt massa andra julklappar från männiksor..
NU SKA JA SLUTA SKRIVA...
Har saknat er! KRAM!
Ursäkta mina stavfel och slarvfel..
Dog tråden efter mitt långa inlägg?
Ja, det är ditt fel drömbrud
Fö'låt
det var fina julklappar du fick drömbrud:)
hoppas att det inte är långt kvar till er förlovning! (drömbrud och ~norrsken~) är det några fler som väntar? jag är så nyfiken på vad era blivande har planerat!! :D
nu ska jag gå ut och städa vårt kök. ser ut som ett bombnedslag typ. ska lägga på nya fina dukar som vi fick av min lilla mamma:D
sen är bilen lagad också, wiihoo! var nåt fel på batteriet så nu har vi bytt.
drömbrud:
Måste säga att det var intressanta och lite... hmm... udda(?) julklappar du fick av din M2B
Usch, jag ska nog fira jul hos Lasse och hans familj nästa år och jag känner mig redan nervös för det Är så van att fira med min familj och jag känner mig inte tillräckligt gammal för att vara utan mamma
Hoppas verkligen att förlovningen är på G för er nu då. Och för mig också!
Ina:
Vad tror du jag är då?! Jag är SUPERnyfiken! Fast jag förväntar mig inte nånting speciellt direkt, inte för att vara taskig men min sambo är inte alltid så romantiskt påhittig som man skulle kunna önska
Åh typiskt. Jag trodde jag skulle bo Markus skivsignering här i stan idag, men se där hade jag fel! Dom hade tydligen ändrat datum till igår och det upptäckte jag nyss Fast jag är nog rätt glad att jag missade det, hade aldrig orkat stå därinne tillsammans med 3500 skrikande tjejer
Inte bo Markus skivsignering... PÅ Markus skivsignering